Už máte Auto motor a sport 11/2019?

Nové vydání měsíčníku Auto motor a sport je tu a je přímo nabité hodně zajímavými auty. Na stáncích ho poznáte velmi snadno: jeho titulce vévodí expresní BMW X5 M Competition.

A uvnitř na vás čeká kromě jiného svezení s Ferrari F8 Tributo, Bentley Continental GTC ale i Porsche 911 a smečkou jeho konkurentů. Svezli jsme se rovněž se Škodou Kamiq a Superb Scout, Mazdou CX-30, Mercedesem E 300 de, DS 7 Crossback a zavzpomínali na první generaci Hondy NSX i nesmiřitelné souboje nesmiřitelných rivalů v F1 nebo Indycar. Velký srovnávací test zimních pneumatik rozměru 215/55 R 17 snad pomůže při výběru toho správného pláště.

Ford Ranger Raptor je zjevení, de facto terénní obdoba Porsche 911 GT3 RS. Připadáte si skutečně jako v nějakém rallyovém autě. I při rychlé jízdě terénem máte pocit, že jedete po silnici. S „drapáky“, vysokým podvozkem v terénu vyloženě exceluje a i na silnici je i na silnici komfortní. Nejslabším článkem Raptoru je tak jeho dvoulitrový diesel.

Výkonnými auty se to v listopadovém stostránkovém vydání jen hemží. A vše startují nová monstrózní SUV s výkonem přes 600 k: BMW X5 M a X6 M. Plnotučná sportovní SUV jsou dnes nejviditelnějším výsledkem technického pokroku. Jezdí totiž tak, jako ještě nedávno jen supersporty. I o patro níž jsou k mání velmi zajímavé alternativy. Postavili jsme proto sobě Audi SQ5 TDI a BMW Alpinu XD3. A zjistili jsme hodně zajímavé věci…

Galerie fotek, které se do AMS nevešly: Bentley GTC, Superb Scout, Mazda CX-30 a další

Ferrari složilo poslední evoluční stupeň modelů s osmiválcem a motorem uprostřed. Model F8 Tributo si z řady 488 GTB vzalo šasi, z 488 Pista motor se 720 k a nově nastavilo podvozek. V Maranellu tvrdí, že F8 Tributo je doma jak na okruhu, tak na okresce. Italský supersport jsme vytáhli do průsmyku Raticosa a na italskou Stradu del Vino. Co vše nás na tomto voze překvapilo?

Při svezení s novou generací Bentley Continental se ukázalo, jak velký pokrok tento britský model udělal. Za volantem kabrioletu GTC se ukázalo, jak příznivě projevila podvozková platforma MSB z aktuálního Porsche Panamera a osmiválci pod kapotou jeho šasi dobře sedne. Continental má ale svůj specifický, vyšším komfortem formovaný styl a interiér s neopakovatelným kouzlem britské rukodělné výroby.

To vše a mnohem více najdete v nejnovějším listopadovém vydání Auto motor a sportu.

Už máte Auto motor a sport 11/2019?
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 2 hlas/ů
Sdílejte

PŘIDAT KOMENTÁŘ: