Toyota spustila vlastní zábavně-zpravodajský pořad

Zdroj: Archiv MF

Automobilka Toyota spustila vlastní zábavně zpravodajský pořad Toyota News. Ten jednou měsíčně svižnou formou představuje novinky ze světa této japonské značky. Od března jsou venku už dva díly, jejich autorem je polská agentura complexPR a české zastoupení Toyoty si je adaptuje.

První reportáž se vydala na závodní dráhu s Amitem Patelem, který je například pátým nejrychlejším jezdcem v tabulce hostů slavného pořadu Top Gear. Už sedm let přitom nevidí, a tak tvary své závodní Toyoty GT86 může obdivovat jen hmatem.

Kromě závodění se Toyota News zabývá i zásadními obchodními výsledky, jako je například 10 milionů prodaných modelů RAV4 a stejný počet Land Cruiserů, ale také e-sportem nebo robotikou, která patří k důležitým odvětvím značky. První díl pořadu proto zmapoval dovednosti robota basketbalisty CUE4, který svými výkony předčí profesionály z NBA.

Součástí zpráv jsou i novinky ze světa prémiové značky Lexus, a tak už diváci mohli vidět například představení nového modelu Lexus LC Convertible, anebo technologickou vychytávku, jakou nyní bude mít Lexus ES, a sice kamery místo zpětných zrcátek.

Pořad běží na všech sociálních sítích Toyoty (YouTube, Facebook, Instagram), je součástí newsletterů, které Toyota posílá svým partnerům, ambasadorům i novinářům. Ke stažení je rovněž na českém newsroomu toyotanews.eu. Obsah Toyota News bude pravidelně připomínat i ve svém firemním časopise Toyota Life.

„Dlouhodobě se snažíme veškerý náš obsah propojovat a soustředit se na všechny možné platformy. Toyota News proto skvěle zapadl do našeho komunikačního portfolia,“ říká PR manažerka českého zastoupení Toyoty Jitka Jechová.

Příští, v pořadí už třetí díl Toyota News se na YouTube kanále Toyota Česká republika objeví na přelomu května a června.

Toyota spustila vlastní zábavně-zpravodajský pořad
Ohodnoťte tento článek!
3.7 (73.33%) 3 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: