Jak se osvědčil facelift evropských showroomů Škoda Auto? Je tady pohled do zákulisí

Koncem loňského roku byl definitivně dokončen projekt revitalizace showroomů mladoboleslavské automobilky. Více než 2000 provozoven po celé Evropě se ve spolupráci s nábytkářskou firmou Wiesner-Hager proměnilo v moderní prostory zařízené v duchu čistého a účelného minimalismu.

Spolupráci s největším rakouským výrobcem kancelářského nábytku zahájila společnost Škoda Auto již před deseti lety. Wiesner-Hager se specializuje na komplexní řešení kancelářských a komerčních prostor, a to zejména s důrazem na ergonomii, flexibilitu uspořádání a příjemné pracovní prostředí.

Moderní prodejní prostory přivítají zákazníky vzdušností a přehledností. „Naším cílem bylo pomoci Škoda auto vybudovat místo, které bude příjemné a funkční jak pro zaměstnance, tak pro zákazníky. Za prioritu jsme si stanovili ideální podmínky pro snadnou a otevřenou komunikaci,” vysvětluje Zdeněk Brisuda, ředitel české pobočky Wiesner-Hager.

Zdeněk Brisuda
Zdeněk Brisuda, ředitel české pobočky Wiesner-Hager

Vývoj architektonického konceptu trval přibližně rok a v České republice na něm pracovali designéři Wiesner-Hager v těsné spolupráci s týmem Škoda Auto. V českém výrobním závodě v Humpolci pak bylo pro potřeby showroomů vyrobeno zhruba 30 000 produktů.

Byly mezi nimi jak typové kusy nábytku, tak prvky adaptované či zcela atypické, některé vznikly přímo pro tento projekt a teprve později se zařadily do produktového portfolia Wiesner-Hager.

Wiesner-Hager_Skoda-Reiser_pulse-customer-chair_8891_125dpi

O zdravé sezení prodejců a servisních poradců se starají kancelářské židle produktové rodiny paro, doplněné o konferenční židle pulse, židle pro návštěvníky update_b, barové stoličky macao a sedací kostky pixie, to vše v neutrálních barvách kombinovaných se svěží zelenou, typickou pro korporátní identitu Škoda Auto.

Showroomy Škoda Auto v nové podobě se nyní řadí k nejmodernějším evropským provozovnám, v nichž se cítí příjemně nejen zaměstnanci, ale zejména zákazníci vybírající nový vůz. Facelift evropských showroomů Škoda Auto se tak jednozna osvědčil a zpětná vazba je velmi pozitivní.

Jak se osvědčil facelift evropských showroomů Škoda Auto? Je tady pohled do zákulisí
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: