Renault Trucks uvádí na trh T a T High 2020

2 nové názory
Autor: Redakce

Renault Trucks uvádí na trh svoji řadu dálkových vozidel T a T High v modelové verzi pro rok 2020. Mají nižší spotřebu paliva a zajišťují řidičům maximální pohodlí.

Interiér kabiny Renault Trucks T má novou špičkovou povrchovou úpravu s textilním sedadlem, dvěma loketními opěrkami řidiče a koženým volantem. Pro ještě větší pohodlí při řízení je nyní ve standardní výbavě sloupek řízení nastavitelný ve třech osách.

Vozidla řady T jsou vybavena karbonovou přístrojovou deskou, klikami a prahy dveří z hliníku. Vozidla Trucks T a T High 2020 nabízejí také nové velkokapacitní úložné prostory o objemu 221 l.

Na přání zákazníka je možné upravit vnější vzhled vozidel Renault Trucks T a T High 2020 a zvolit barvu masky chladiče nebo zpětných zrcátek mezi zářivě černou a jasně oranžovou.

Pro příjemnější život ve vozidle je možné modely T a T High na přání vybavit palubním asistentem Roadpad+. Ten řidiči umožňuje poslouchat hudbu, procházet svůj telefon a přitom mít volné ruce nebo bezpečné manévrovat s vozidlem díky bočním a zadním kamerám. Se systémem Roadpad+ se řidič při plánování svých cest může spolehnout na speciální navigaci pro nákladní vozidla.

Vozidla dálkové řady Renault Trucks mohou být vybavena motory DTI 11 nebo DTI 13 Euro 6 step D. Jsou úsporné s nižší spotřebou pohonných hmot a šetrnější k životnímu prostředí. V porovnání s předchozí generací umožňují těmto vozidlům dosahovat o 3 % nižší spotřebu paliva a tedy i emise CO2. Motory Renault Trucks T a T High jsou kompatibilní se syntetickým palivem XTL a s bionaftou.

V modelové verzi pro rok 2020 Renault Trucks T a T High nabízejí novou hnací nápravu a lehčí kotoučové brzdy, což dále přispívá k nižší spotřebě paliva.

Na přání zákazníka je dále možné aktivovat nová nastavení různých parametrů vozidla, která umožňují další 3 % úspory paliva.

Michal Muller (neregistrovaný)
Vypadá to pěkně. My máme u nás tenhle typ akorát v jiné barvě. A je to fajn https://www.truckcentre.com/nakladni-vozy/tahace-navesu/3074-renault-magnum-480-19-t-standard-euro-3-retarder-automat/
Petr (neregistrovaný)
Hlavně jestli vyřešili problém s netěsností kabiny do které v zimě táhne a problém s lednicí která je vedle bufiku a ze které se stane po 10 hodinách topení mikrovlnka.
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?