Range Rover Velar prodělal drobný facelift. Má více asistentů a nové šestiválce

  • Land Rover upravil pro modelový rok 2019 crossover Velar 

  • Hlavní novinkou je příchod dvou šestiválcových motorů 

  • Zároveň došlo k rozšíření nabídky asistenčních systémů a zvětšení objemu nádrže 

  • Objednávky na Range Rover Velar 2019 můžete podat už teď 

Range Rover Velar byl světu představen přibližně před rokem, takže se v prodeji zatím příliš dlouho neohřál. Přesto britská automobilka už teď nabídku tohoto povedeného crossoveru mění. Změny souvisí s příchodem modelového roku 2019 a týkají se jak drobností, tak především motorů.

Doporučujeme: Prohlédli jsme si nový Range Rover Velar. Proč ho chceme ihned do garáže?

Ne, nemusíte se obávat, že by z nabídky vypadly šestiválcové jednotky a že by i Velar nastoupil cestu Volva, sázejícího výhradně na čtyřválce. Je tomu právě naopak. S modelovým rokem 2019 přicházejí do nabídky hned dva nové šestiválce. Naftová varianta D275 představuje slabší alternativu k dosavadnímu jedinému dieselovému šestiválci D300. Její parametry jsou 202 kW (275 k) a 625 Nm. Zájemci o zážehový šestiválec mohou nově sáhnout po motorizaci P340 s parametry 250 kW (340 k) a 450 Nm. I tentokrát platí, že jde o motor, který vyplní mezeru mezi dosud nejsilnějším čtyřválcem P300 a do teď jediným dostupným benzinovým šestiválcem P380.

Land Rover zároveň rozšířil základní výbavu o parkovací kameru, parkovací senzory vpředu i vzadu, sledování únavy řidiče, brzdění před překážkou a systém udržující vůz v pruzích. Novinkou je systém High-Speed Emergency Braking. Dokáže nouzově brzdit v rychlostech od 10 km/h do 160 km/h. Adaptivní tempomat kombinovaný se systémem Steering Assist pak v praxi znamená v podstatě přítomnost asistovaného řízení, kdy má řidič pouze ruce na volantu, ale vůz jede sám. Velar to umí v rychlostech od nuly do 180 km/h.

Doporučujeme: Test Range Rover Velar D300 — Takhle má vypadat SUV

Další technické změny se týkají filtru pevných částic. Ten, stejně jako v mnoha jiných případech ostatních značek, dostanou všechny benzinové motory. Zážehové motorizace P380, P340, P300 a P250 navíc budou vybaveny nádrží se zvýšeným objemem, který narostl z původních 63 na 82 litrů.

Vzhledu se úpravy nijak nedotkly. To samozřejmě není překvapení, protože Velar je aktuálním držitelem titulu World Car Design of the Year. Podle tiskové zprávy je možné nový Range Rover Velar 2019 objednat už teď.

Range Rover Velar prodělal drobný facelift. Má více asistentů a nové šestiválce
Ohodnoťte tento článek!
4.8 (96%) 5 hlas/ů

1 komentář

PŘIDAT KOMENTÁŘ: