- POLESTAR, TORSLANDA: Elektrická značka Volva sídlí v minimalistické krychli s bílou skleněnou fasádou se 60% propustností světla od švédského studia Bornstein Lyckefors
- BMW, MNICHOV: Známý „čtyřválec“ na Petuelringu je dílem vídeňského architekta Karla Schwanzera a stojí společně s přilehlým firemním muzeem a futuristickým zákaznickým centrem BMW Welt (v popředí) nedaleko olympijského stadionu
- McLAREN, WOKING: Základnu britského výrobce sportovních vozů a jeho závodního týmu F1 slavný architekt Norman Foster citlivě zasadil do krajiny. Je obklopená umělými jezírky, která jsou součástí ekologické klimatizace budovy
- GENERAL MOTORS, DETROIT: Soustava budov GM Ren Cen na břehu kanálu oddělujícího USA a Kanadu představuje jeden z největších komerčních komplexů na světě. Jeho součástí je hotel Marriott a koná se v něm i tradiční detroitský autosalon
- ASTON MARTIN, GAYDON: Objekt s vnějším pláštěm z pískovce je moderní parafrází na středověké hrady a dokonce ho obklopuje i vodní příkop. Je postaven na pozemku někdejšího letiště RAF
- CHRYSLER/FCA, AUBURN HILLS: Charakteristickým prvkem centrály Chrysleru z roku 1996, kde dnes sídlí i severoamerické vedení koncernu FCA, je zajímavě zakomponované někdejší logo Chrysleru, tzv. Pentastar
- CUPRA, BARCELONA: Součástí emancipace sportovní španělské značky, spadající pod Seat, bude i nové sídlo, jehož architektura má evokovat boxy na závodním okruhu
- FIAT, TURÍN: Domovem Fiatu i koncernu FCA je historický komplex Lingotto, který je jeho původní továrnou s charakteristickou testovací dráhou na střeše. V 90. letech ho věhlasný architekt Renzo Piano upravil do podoby konferenčního centra
- BUGATTI, MOLSHEIM: Francouzská značka sídlí v zámku Château St. Jean, který v roce 1928 koupil Ettore Bugatti pro ubytování zákazníků. Těm slouží i dnes, stejně jako vedení značky které sídlí v nejvyšším podlaží. Obklopuje ho park o rozloze 6,5 ha, v němž mu dělají společnost další historické budovy a ultramoderní Atelier, v němž probíhá finální montáž modelu Chiron
Domů Auto chrámy