Nový Abarth 595 Pista má vyšší výkon a nová sportovní sedadla. Zvládne až 218 km/h

  • Abarth 595 Pista se dočkal modernizace

  • Speciální edice Pista má nyní výkon 121 kW

  • Součástí výbavy je i Abarth Telemetry

  • Přední brzdy mají průměr 284 mm

Téměř přesně před rokem prošel vzteklý Fiat 500 faceliftem a nyní je tu jeho další modernizace. Tou prošlo provedení Abarth 595 Pista, kterému narostl výkon na 121 kW (nárůst o 3 kW). Zážehový motor 1.4 T-Jet je nově vybaven větším turbodmychadlem Garrett a má snížený kompresní poměr z 9,8:1 na 9:1. Díky tomu se maximální točivý moment 230 Nm dostaví o něco dříve, konkrétně už v 2250 ot/min. Kromě maximální rychlosti 218 km/h se modernizovaný Abarth 595 Pista může pochlubit velmi slušným pružným zrychlením. Z 80–120 km/h na pátý rychlostní stupeň zrychlí za 7,8 sekundy.

Standardní výbava verze Pista obsahuje dole zploštělý sportovní volant, nová sportovní sedadla a také výfuk Record Monza Attivo, který je vybavený aktivní klapkou a v normálním režimu má kultivovanější projev. Pro výraznější zvukový doprovod stačí stisknout tlačítko Sport. To reguluje také mapu motoru a účinek posilovače řízení.

Přední vrtané kotouče mají průměr 284 mm
Abarth 595 Pista dostal nová sportovní sedadla

Výkon nového Abarthu 595 Pista krotí na daný segment obrovské větrané brzdy. Jejich kotouče mají průměr 284 mm vpředu a 240 mm vzadu. Nová Pista je také vybavena pětistupňovou automatickou převodovkou s pádly pod volantem.

Zájemci o speciální edici Pista mohou vybírat z devíti barev, které lze kombinovat s kontrastním provedením krytů zpětných zrcátek a částí předního a zadního nárazníku.

Test: Abarth 595 Competizione

Kromě toho je součástí standardní výbavy systém UconnectTM 7 “HD s Apple CarPlay a Google Android AutoTM, navigací a digitálním rádiem DAB. Majitelé si také mohou měřit kola na okruhu a nahrávat jízdní data přes aplikaci Abarth Telemetry.

Nový Abarth 595 Pista má vyšší výkon a nová sportovní sedadla. Zvládne až 218 km/h
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 4 hlas/ů

1 komentář

PŘIDAT KOMENTÁŘ: