Mitsubishi představuje novou vizuální identitu

07.01.2020
přidejte názor
Autor: Redakce

Nové dealerství Mitsubishi, otevřené na konci roku 2018 v Jihlavě, se nyní stává prvním nositelem zbrusu nové Globální vizuální identity značky Mitsubishi.

Nová podoba dealerství Mitsubishi bude aplikována postupně celosvětově na všech prodejních a servisních místech, a to v následujících několika letech.

První elementy nového značení dealerství i celková strategie týkající se exteriéru i interiéru byly slavnostně představeny v roce 2018 v souladu s novým sloganem značky Mitsubishi – DRIVE YOUR AMBITION.

Zbrusu nové dealerství v Jihlavě tak svojí novou podobou naplňuje dlouhodobou strategii, jak značku co nejvíce přibližovat svým zákazníkům, a prezentovat značku Mitsubishi jako přátelskou a současně „silnou a dynamickou“.

Design kombinuje výrazné čisté černé konstrukční prvky na budově i uvnitř dealerství s nejnovějšími technologiemi a LED osvětlením.

„Filosofie značky Mitsubishi je jednoduchá a efektivní. Nabízíme každému našemu zákazníkovi výjimečnou kvalitu výrobků a služeb. Náš osobní přístup je právě to, čím se odlišujeme od našich konkurentů a nová výrazná vizuální identita toto jen potvrzuje.“, říká Kamil Šilhavý, generální ředitel M Motors CZ.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?