TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek
-
Škoda na letošních Legendách ukázala všechny generace Octavie
-
Vystavená auta navíc měla stejnou barvu
-
Kdo se nemohl pokochat na vlastní oči, ten může využít naší galerii
-
Je čtyřoká Octavia hezčí než předchozí verze, nebo je nejhezčí třeba první generace? A která tvář sluší Octavii nejméně?
O designu modernizované Octavie toho bylo napsáno zejména v internetových diskuzích opravdu hodně. Čas ukázal, že reálným zákazníkům zdvojená světla vůbec nevadí a Octavia se stále prodává víc než uspokojivě. Letošní Legendy ale nabídly návštěvníkům zajímavou možnost prohlédnout si na vlastní oči modernizovanou verzi i variantu předchozí. A to v kontextu předešlých generací. Takže: Která je ta nejhezčí? A která pobrala krásy nejméně?
Doporučujeme: Galerie — Podívejte se, co bylo k vidění na letošních Legendách
Pokud jste na Legendách nebyli, můžete využít naší galerii. Díky expozici Škody si návštěvníci mohli v klidu prohlédnout genezi designu mladoboleslavského bestselleru od prapůvodní verze, přes první dvě generace novodobé varianty, až po zmíněné čtyřoké provedení. Všechny Octavie postavené vedle sebe byly o to zajímavější, že měly stejnou barvu.
Doporučujeme: V chorvatské Rijece představili svůj první elektromobil. Je to naftová Škoda Octavia
Jak jsme si tak na Legendách vystavené Octavie prohlíželi a jak se díváme s odstupem na fotky, naším favoritem je asi první novodobé RS. Naopak nejméně povedená se nám zdá modernizace druhé generace.
Bezpochyby nejhnusnější je ta poslední se čtyřmi světly.
A viděli jste ji naživo? Měl jsem podobný předsudek, v březnu koupil jednatel dvě funglovky a změnil jsem názor. Za mě jasně nejhezčí. Tohle fňukání mají majitelé starších modelů a tak tvrdí, že pravá je jen ta jejich vrána. 🙂
Viděl, byl jsem na legendách a když tam stály vedle sebe ve stejné barvě tak mi ta čtyřoká přišla jako jasně nejošklivější, a nefňukám jako majitel staršího modelu, jezdím Fordem.
Fordem, to hovoří samo za sebe.
Ano taky jezdím raději fordem mám daleko větší výkon a i lepší jízdní komfort než ochavka
Mondeu se Ochcávka ani Superb nevyrovnaj.. Sry ale komfort je uplně nekde jinde. O bolavá záda na dlouhé trase opravdu nemám zájem a o malej zavazadlovej prostor taky ne. Vanu v kufru radši ani nekomentuju. Zlatá rovná podlaha 🙂 sry, ale ovcí fakt nikdy nebudu. BTW Mondeo ve stejné třídě jako superb, takže s ochcávkou ho nemá smysl porovnávat. Sami technici v MB tvrděj, že teď dělají auta na 5 let, aby se to rychle točilo a utrácelo za servis resp ovce aby kupovali nové a nové modely, které se jim za 5 let zase porouchaj. Šikulové.
Promiň to je názor stáda… možná jako eRSo je nejlepší…
To jsou opravdu všechny? Podle mě tu chybí “tvář” té ječničkové před FL. 3. obrázek je jedničková octavka po FL… ikdyž spousta lidí ani neví, že u jedničkové vůbec nejaký FL byl
Ty sice vis ze byl u jednickovy octavy FL,ale nevis ze pred FL se octavka v rs nedelala!!!!Chytraku.
No a ty první dva veteráni patří taky mezi RSa??
Ta uplne prvni je taky RS Michale? 🙂
A ty první dvě jsou taky RS vid? 😀 😀
Ano, Ty první dvě jsou taky RS. Jsou ve verzi SUPER, kdy tato verze měla 1221ccm a 33kw, oproti standartní 1089ccm a 29kw, a samozřejmě luxusnější výbavu 😉
Poslední verze trojkové octavky je nejhorší. Ty rozdělené přední světla tuto octavku hyzdí…
Ta 4oká vytlemená potvora. Hnusný světla a hnusná maska.
Stará Octávka byla hezká vždy a s léty vyzrála jako víno.
Octavia, modelový rok 1996 zde jaksi chybí, to moc krasavice nebyla, s faceliftem prokoukla parádně. I když je tak okoukaná, zejména v kombíku vypadá velmi dobře.
Dvojka vypadala s těmi nízkými dobře, s tou modernizací blé.
Trojka též první má vzhledově něco do sebe, ale ten čtyřoký kekel bez konceptu, bez logických návazností, to ne-e. Designem se neživím, ale nějaká práce v liniích, opakování prvků atd., to soudruzi moc nevychytali.
všichni jste jen buzny zasrané
Tady je to o škode octavia a ne o buznach .aspon je vidět na co myslíš ,sám seš buzna a běž prudit na jiné stránky pro vás 4%
Ty drž piču debile
Souhlas
Článek se jmenuje: Která tvář sluší Octavii nejméně? Ne, která tvář sluší Octavii RS nejméně !!!! Copak se úplně první vochcávka dělala v RS? 😀 😀 😀 Takže by tam měla být jedničková ofce před FL ty odborníku 😛
Čtyř očko je pěkný kekel! Šlápota špatným směrem….ŠKODA 🙂
Kdyby je ukázali zezadu tak poslední 4 nikdo nerozezná
hlavně že je mír Petr
Ahoj, jezdil jsem každou z nich (až na tu poslední), a vždy to byla stará dobrá škodovka…. spolehlivá prostorná slušné jízdní vlastnosti….jen ta cena..ale asi to odpovídá kvalitě 🙂
Nicméně “čtyřočka” se mi taky moc nelíbí .. stejně když sedíme za volantem světla nejsou vidět a záleží jen jak svítí… na Roomstra a Yetiho si člověk taky musel chvíli zvyknout ….
přeji mnoho šťastných kiláků
nejhezčí alespoň pro mne je ta nejstarší.Pamatuji si ji jako kluk,když byla pro mnoho čechů hodně složitě dostupná.Ale nastartovala tuhle řadu naprosto investigativně.Pan kabáň nastartoval taky současný styl škodovek a uznávám,že ta čtyřočka je tak nějak “mimo mísu”…Což je fakt škoda….
Třeba si na tu 4očku časem někteří z nás zvykneme. Pamatuji si jak přišla na trh dvojková po FL a přišla ni taková divná a dnes ji mám v combajnu L&K a příjde mi ok 😉
Posledni je nejlepši blitka no 🙂
ta posledni . fuj .
Každýmu se líbí něco jinýho proto není potřeba ostatním vnucovat svůj názor.Pro mě je O2 RS po Faceliftu nejhezčí Škodovka co udělali
Nejstarší dva modely. S trochou tolerance druhá nejnovější. Zbytek je ksindl, zejména ta první novodobá.
veterány přejdu (legendy), od nejhorší, (2009-2012) vyhrává shnilou bramboru, Čtyř oká bramboru , (2005-2008) bere bronz, (2000-2005) stříbro a (2013-2016) dostává zlato.
Já měl OCTÁVII RS r.v.2000 černou a vymakanou.Ty jsou vážně nejhezčí.Ta poslední s čtyřookou masku se mi také vůbec nelíbí.
Souhlas, mam Octavii Tour r.v.2006, černá … Prostě nejhezčí auto. Ani dneska i po tolika letech ten design neurazí. To se o ostatních modelech říct nedá. 😉
Pro mě Dvojka-Facelift, čili první vlevo dole je jako eRSo top.
Chybí tam první jedničková tvář ! Hnus je to RS 2009 – 12. ala korejský levný šrot s vykrajovanými světly. Oproti tomuto je i čtyročka paráda.
3. ochca je po tom FL hnusná. V téhle pojebané zemi bude mít cenu ta ojetina vyšší i před ojetinou jiné značky. Stádovitost čechů je tak stupidní.
Nazdar kluci poslední model se jim vymkl z rukou a není to o zvyku.
O3 FL je hnusná, jinak jsou to všechno průměrné káry bez špetky elegance (marketingoví mákové tomu říkají “nadčasový design”) 😛
Pokud bych si měl vybrat jen z těchto střelených slepic, tak nejlepší je O3 preFL, následovaná O1 FL.
Nejhezčí a nejlepší Škoda Octavia, je ta z roku 1961, hlavně protože to byla ještě Škodovka. Pak už je to jen ubohost bez nápad.
Tak logicky ta první 😉 Ale i ta z r.1996 se povedlo, 2004 ujde……zbytek…..jako ok, němec jinak ale jako evropan není asiat a ty auta vypadají přesně pro asiaty. :/
IMHO nejde o tvář aloe o celkový vzhled. Podle mne (asi se na novou oktávku nezmohu) celé to auto působí jako pointa z jednoho vulgárního vtipu: “…uspokojí ale nenadchne.”