Názory k článku V Austrálii přišli s nápadem, jak zmírnit dopady uzavírek. Nejen na D1 by byl k nezaplacení
Tomáš MAREK
(neregistrovaný)
3. 12. 2018 12:07
V Česku by prozatím stačilo, kdyby:
1) se na opravovaných úsecích pracovalo na 3 směny
2) ihned po skončení oprav zmizely značky
3) v případě řízeného provozu byla použita inteligentní signalizace
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Forest
(neregistrovaný)
3. 12. 2018 14:37
Nejsmutnější je pohled v rámci D1. Jedete kolem flákajících se dělníků, kdy jeden pracuje, tři kolem práci předstírají a zbytek se ani tím nezatěžují.
Ale trochu se mýlím a opravím sám sebe: nejsmutnější je, že lidé, kteří nespěchají nebo nezvládají jízdu v omezení (ne rychlosti ale zúženém prostoru) tak zdržují ostatní svým přístupem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Posleda
(neregistrovaný)
4. 12. 2018 14:40
Za zamyšlení stojí i rychlostní limity. V Austrálii nejde o km za hodinu, ale míle. Takže přes stavbu při práci v přepočtu 96 km/h, po pracovní době 160.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
4. 12. 2018 15:17
Důležité je ale jestli i v opravovanému úseku se dá jet rychleji. Např po čerstvě odfrezovane silnici se nedá jet někdy ani maximální povolenou... Takže všeho s mírou...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat