Jaguaros (neregistrovaný)
Není to dobré pro budoucnost Evropy. Dříve málo vyspělé země které žily více čí méně ze svého nerostného bohatství, nebo jiných komodit, dorůstají pomalu ale jistě v průmyslové velmoci. Vlastně si to zavinily vyspělé státy sami, jejich nenažranost, honba za ještě většími zisky v zájmu svých akcionářů je vedla do těchto států kde nechala svoje produkty vyrábět. A co neudělaly státy jako Čína, Japonsko, Indie, Pakistán a spol.? Začaly kopírovat a hlavně přemýšlet, pracovat na svém písečku a Turecko je klasickým příkladem. Zahraniční manufaktury začnou krachovat a turečtí producenti začnou vydělávat. To bude znamenat pokles výroby v EU, nárůst konkurence a jiné problémy, i ty kvalitativně technické. Tak vlastně máme co jsme chtěli a já turkům držím palce aby to těm nadnárodním koncernům trochu zavařili.
Nikolas (neregistrovaný)
To si nemyslím. V r. 1996-2003 byla spotřeba ropy (celý svět) cca. 82-84 milionů barelů. V tu dobu, ale začali růst silnice, trh např.: arabské silnice a dálnice, konkr. na severu Afriky postavili první silnice!! v mnoha státech právě v druhé polovině 90.tek, kde 1990 měli 8km silnic vyrostla nemalá infrastruktura! Dále začali vyrůstat velkoměsta a snimi i nová infrastruktura v Číně(do roku 2004) zde vyrostlo 5 velkoměst, dále roste Pákistán a Indie, a přesto že 75% všech lidí žije v "malém kruhu" JV Asie, spousta států a jejich silnice l, infrastruktury včetně celé Asie rostou ještě dnes. O rozvoji h státech jako Latin. a jižní Americe nemluvě. A to neřeším, že "na východ od Labe" , včetně nás se stále staví!! Celý svět l staví, buduje!! Spotřeba ropy po 20 let a nárůstu??? Tedy nárůstu silnic o 900% a trhu s vozy o jistě více než 500% je paradoxně nižší a to kolem 79-82milionů barelů!!! Této Rize přírodní avšak vysoce hořlavé (z ohledu meteoritu*) a z pohledu puklin(zemětřesení) toxické sloučeniny denně. *téma meteority dle aktualit a lepších měřicích přístrojů bude v tomto ohledu zohlednovano o poznání více, viz. nejnovější studie. Dle aktuálních poznatků padá na planetu Zemi zásadní meteorit každých 150 let. Jen v Austrálii kráterů mladších 12tisic let napočítali vědci 6, prozatím!! Plocha Austrálie tvoří jen malé procento plochy Země. Před 12tis. měli také lidé na malé s meteoritem v Grónsku!! Zpět na začátek, odkazujeme-li na Ne-existující trhy a dobu, kdy např. v Turecku, ale stejně tak tu vozy jezdili více než 20-25let v menším počtu, je nutné podotknout, že doba se značně změnila. Obnova vozových parků, bezpečnost a tech. kritéria nutí tuto dobu snižovat přinejmenším na polovinu, v případě profesionálních Ch řidičů někdy čtvrtinu(i méně!!).. Nikoliv výdrž vozu 25-30let nebo dokud nezrezaví a nenarostou na něm lišejníky a chorože. Data, výsledky jenž uspokojí naši mysl budou jistě z ruk analytiků, kvantovych počítačů, soustav studií a profesionálů a budou zajímavá a uklidňující. Nepředbíhat. Uvidí se jaké výsledky, a zásadní dispozice pro fungování tyron"základní kameny" přinesou. A směr k finanční soběstačnosti či dispozic je to dobrý krok ku předu. Takovéto věci pomohou upevnit a změnit spousta věcí, včetně negativniho myšlení, "náboje lidí " v těžkých a i jiných dobách..
Jarin 81 (neregistrovaný)
Nevím proč by to nemělo být dobré pro budoucnost pokud Turecká výroba kvalitně na úrovni bude to jen dobře pro spotřebitele. Konkurence = nutnost zaujmout , cenou , kvalitou čímkoliv navíc , byly doby kdy škoda dělala dostupné vozy kdo si v dnešní době může dovolit novou škodovku za milion , koncern také ve svých začátcích hájil motto spolehlivé auto za rozumný peníz dnes už to zdaleka není pravda . Zkrátka konkurence v tomto ohledu podle mě chybí v dnešní době aby si automobilky nekonkurovali řeší to tzv. fúzí vlk se nažere koza zůstane celá a spotřebitel to zacvaká