Názor k článku Revoluce? Možná. Ve Švédsku po téměř devadesáti letech změnili tažné zařízení od Karel - Prvky závěsného zařízení, na které působí síly, mi...

Karel (neregistrovaný)
Prvky závěsného zařízení, na které působí síly, mi vesměs připadají příliš subtilní. Zejména ty půlměsíčky v té drážce... Nikde nevidím nic, co by trnu závěsu bránilo v pootáčení. Takže i když bude mechanismus v pořádku a bude se otáčet hladce, kolíčky kontaktů budou namáhány na střih. A jestliže se tření trochu zvětší, kontakty se prostě urvou. Pokud o tom řidič nebude vědět, tak vesele pojede s přívěsem, který nebliká, nesvítí na něm brzdovky… Bude-li systém obsahovat nějaké kontrolní a výstražné okruhy, které mají na závadu upozornit, znamená to další složitost a další náklady. Moc by mne zajímalo, jak je udělaný kloub (který bohužel není pod pryžovou měchovou manžetou vidět). Soudě podle rozměrů manžety musí být těžce poddimenzovaný. Ještě výrazněji, než záchytný mechanismus. Automatické navádění snad (?) dokáže řídit auto tak, aby otvor vždy správně nasměrovalo k trnu ve VODOROVNÉ rovině. Ale neumím si představit, jak a čím vyrovná VÝŠKOVÉ rozdíly, když budu přívěs připojovat v nerovném terénu - což je u mne zcela běžná situace. Takový systém, který to dokáže, musí být nezbytně značně složitý a nákladný. Závěr: Celé mi to připadá jako naprosto zbytečná ptákovina. Koule mi vyhovuje právě proto, že je primitivní. V podstatě nezničitelná a blbuvzdorná.