Názor k článku Retro: Oltcit Club byl levnější než Favorit. Podle toho i jezdil od Jan Kir - Oltcit měl jako vzduchem chlazené auto na naše...

Jan Kir (neregistrovaný)
Oltcit měl jako vzduchem chlazené auto na naše podmínky dost předimenzovaný větrák. Proto bylo vhodné jezdit s plastovou "dečkou" až do vnější teploty + 27 stupňů Celsia a chladič oleje mít z 50 % překrytý alobalem. Pokud se hlídala elektrika, zejména vzdálenost elektrod na svíčkách a seřízení rozdělovače, měl jsem celoroční průměr spotřeby 7,2l/100 km . Vzhledem ke zde uvedenému samozřejmě spotřebu zvyšovaly krátké jízdy. Motorový olej jsem používal Mogul Stabil . Hodně pro bezchybný provoz udělal pražský Oltcit klub a v něm pánové Horák a Pekárek, na slovo vzatí odborníci. Vzpomínám na Oltcita pouze v dobrém a když šel do ekologické likvidace, tak jsem plakal.