Názor k článku Retro: Oltcit Club byl levnější než Favorit. Podle toho i jezdil od Jirka - Oltcit - v zimě naprosto nepřekonatelná předohrabka(nesrovnávám se...

Jirka (neregistrovaný)
Oltcit - v zimě naprosto nepřekonatelná předohrabka(nesrovnávám se 4x4). pod vanou byl šusplech, kterej vářil asi 10 kg a vydržel vše. U jinýho auta už by byla proražená vana... Měl jsem francouzskýho, v mínus 8°C stačilo zapnout zapalování, jednou protočit klikou(z druhé strany na ní byl šestihran na kola) a pak stačilo jednou škubnout a motor ihned naskočil. Ukazoval jsem nevěřícím Tomášům a párkrát jsem se i vsadil a vždy vyhrál. Spotřeba na couračky - v létě v pohodě do 8 litrů, v zimě do 10 - čili stejně, jako kdejakej Favorit. Rozjezd to mělo excelentní, do nějakejch 70 km/h se Favorit nechytal. Pak už ano. Ale dodávaly se k nám i pětikvalty. Článek je tendenční, spouta polopravd. Asi s tím autor nikdy nejel, nebo měl kardinální smůlu na kus. Ono v té době byla kvalita vozů u nás velmi proměnlivá i u jiných značek. Byl to pohodlnej francouz, ty se houpaj v zatáčkách všichni. Třeba dost nešikovný bylo přepínání blinkrů, u pozdějších vozů byl problém s kvalitou plastů, pojistková skříň byla křehká, palivový hadice bylo dobré vyměnit. Třeba ale ruční brzda byla na přední kotouče, které byly umístěné u převodovky takže v zimě nezamrzaly. A ruční brzda opravdu brzdila, ne jako u ostatních aut. Autor by si měl zjistit relevantní info od uživatelů, ne jen nějaké plky od "odborníků"