Názor k článku Škoda „120“ je legenda. Spoustu lidí naučila řídit od Jirka_1 - Meleš nesmysly, motor před tebou tě nechrání, ale...

Jirka_1 (neregistrovaný)
Meleš nesmysly, motor před tebou tě nechrání, ale komplikuje návrh deformační zóny. Kromě toho ta rezerva je součástí deformační zóny. Jistě, dnešní Š 742 je stádo rezavých popelnic (čest výjimkám), které jsou nebezpečné kvůli korozi, ale ve své době splňovaly všechny předpisy. Se studenými starty jsi to popsal správně, ale pokud jsi měl problém odjet z křižovatky, někde jsi měl něco špatně. Na plný sytič odjela vždy, i při -30°C. Měla jsem těch aut několik a když jsem si je seřídil podle předpisu výrobce, nebyl problém. Až na to pumpování beznínu, ale to byl obecný problém všech karburátorových aut, která nějaký ten den stála. Stačilo si tam dát elektrické čerpadlo a bylo po problému.