Názor k článku Praha přeťala cyklopruhem konec dálnice D5. Jezdí tam 28 tisíc aut denně od Pavel - Je to past, kterou tam nikdo nečeká a...

Pavel (neregistrovaný)
Je to past, kterou tam nikdo nečeká a která v této podobě nikde jinde neexistuje. Cyklisté jsou nějakou dobu vedeni vprostřed mezi pruhy a až pak se řadí doprava. Tedy v době, kdy se po projetí oblouku už začínají auta rozjíždět na vyšší rychlost. Ideál, když už, by bylo něco jako na Vrbenského: https://mapy.cz/s/celedulepa Cyklista by jel stále po pravém okraji komunikace a jízdní pruh přejel ve vyznačeném místě, kde můře bezpečně zastavit a počkat na vhodnou chvíli. A ne že pojede MEZI dvěma pruhy aut a najednou to pošle tomu pravému pod kola. Střelci na silničkách by si jeli v pruhu pro auta, ostatní by zastavili a počkali si.