Názor k článku Podívejte se, jak se z totálního vraku BMW řady 7 dělá v Rusku luxusní leštěnka od Karel - Nedá mi to a musím komentovat. Tak za...

Karel (neregistrovaný)
Nedá mi to a musím komentovat. Tak za prvé, tohle auto není vůbec zbastlené, ale spíš špičkově opravené. Je k smíchu, číst bláboly typu auto je na odpis, je to totální vrak a tak pod. Za chvíli budete označovat auto s píchlou pneu jako vrak. A dohadovat se o pevnosti při další havárii? To je také velmi úsměvné, zvlášť pokud by se střetla zrovna tahle 7 třeba s novou Octavií. Pán používá rovnací stolici, jak je vidět, tak má i údajě o zásadních rozměrech, vše poctivě měří do kříže, spasovává, odvrtává díly v bodech, ty zásadně poškozené prvky mění za jiné. A ten přední levý nosník? No dobře, uznávám, ten moh dát také jiný, ale i takhle je perfektně spravený. Pokud ošetří spoje, dutiny a poctivě nalakujou-čemu i věřim- tak auto bude opravdu srovnatelné s nehavarovaným. A jestli se domníváte pane redaktore, že pokud se poškodí nějaký nosný díl karoserie, že je auto na odpis, tak jste na odpis akorát Vy. Zjistěte si v autorizovaných servisech, které nosné prvky karoserie jdou objednat nové, budete asi řádně vyvalený. Autorizované servisy mají i postupy, podle kterých se tyto díly v bodech odvrtávají a znovu přivařují. Jsou to oficiálně schválené postupy oprav. Bohužel už i český klempíř je líný jak prase a jeho zaměstnavatel nenažraný podobně, proto se takováto oprava u nás oficiálně nevyplácí. Tento pán je opravdový PAN klempíř. Takové jsme měli dříve běžně i v ČR. Dnes už nikdo dělat nechce, nebo neumí.