Betme (neregistrovaný)
Mondeo jsem měl rv. 2008 v dieslu a filtr pevných částic tam nebyl, to byl taky důvod proč jsem si ho tenkrát kupoval. Teď jsem skončil u 5 let starého S-max, kterej je o dost prostornější a cena byla na výbavu hodně pěkná. Ještě byl v autobazaru jeden S-max, ale to byla jenom 1.6 TDCi.
Bubák (neregistrovaný)
Nevím, kde autor článku našel informaci, že u Octavie II "Nový filtr stojí kolem čtyřiceti tisíc", když na stránkách Škoda je uvedeno "Pokud například vlastníte vůz starší 4 let, a je pro váš vůz dostupný ŠKODA Economy filtr pevných částic, pak jeho cena činí 16 125 Kč vč. DPH" - což O2 samozřejmě splňuje. Co není doporučení hodné na 1.4 TSI 90 kW se také nedozvíme. Ale ono je vlastně dobře, že se šíří tyto "kvalitní" informace. Trh se bude aut bát = nižší cena a pro ty kdo vědí = dobrý poměr výkon/cena.
Luboš (neregistrovaný)
Částečně souhlasím, ale většina informací je docela blbost. Rwpsektive tak přitažená za vlasy, že mi to přijde jako reklama na PSA a TPCA. Sorry jako, ale tohle je fakt shit. Spousta hoven nasypaná na hlavu motorům a autům, co za to stojí. Ale po tomhle si každý koupí Ford Focus 1.6TDCi 80kw, kde každý mění olej posledních 7 let vypuštěním a konstrukcí olejové vany veškerý karbon, který se v motoru vytvořil skončí na dně a následně po výměně oleje se krásně vmísí do nové náplně a zasere Vám turbo a již zmiňovaný EGR ventil tak, že se z toho nový majitel při opravách oběsí. Shrnuto další bejt na VW koncern. Žijte blaze zaplacení pseudo auto novináři. PS o opravdových problém Octavii II před faceliftem a VW Passat B6 jste se ani nezmínili...
Roman (neregistrovaný)
Musím říci, že B7 Passat (od 2011) je opravdu spolehlivější, ale zase takové drahé opravy to u B6 nebyly. Problém byl s radiátorem a imobilizérem. Teď mám 7 let starou B7 z bazaru necelý rok a za ty peníze si mohu celkem pískat, do teď žádná oprava, ale musim zaťukat.