Karel (neregistrovaný)
Pořád mě uniká souvislost s placením dálniční známky, když po této komunikaci musím jezdit rychlostí nepřesahující 80 km/h (samozřejmě né po celém úseku dálnice je toto omezení). Kdy dojde ke snížení ceny za dálniční známku v poměru úseky 130 km/h a 8O km/h
Polovodic (neregistrovaný)
Nechápu jak Ťok autor pohádek o D1 mohl tak dlouho na MD vydržet a když slyším to blábolení mluvčího pana Musíme to opravit, chce se mi *lejt. Cestáře zaskočí první vločka jako vždy a kolony budou zase. Mezi Prahou a Brnem by měl být bezplatný úsek pseudodálnice.
Paco28 (neregistrovaný)
Tak rozsáhlá odpověď na odpověď je celkově velmi hloupá a používá velmi hloupé argumenty. JE PRAVDA, že kamery na D1 mají pozitivní vliv na chování VĚTŠINY řidičů tuto dálnici používajících. Vidím to každý týden kolem sebe. To, že měříte změnu chování pouhým počtem nehod či úmrtí, je hloupé. Změna v chování znamená především omezení počtu rizikových jevů a zde je vliv kamer naprosto neoddiskutovatelný. To, že snížení počtu a závažnosti rizikového chování na D1 vede k lepší psychické pohodě většiny řidičů je rovněž mimo diskuzi. Vidím to každý týden kolem sebe. To, že kamery suplují (nebo doplňují?) práci dopravní policie, je také pravda. Policie je na D1 téměř neviditelná a nepotírá porušování dopravního zákona a rizikové chování mnoha řidičů. Nechrání jedny proti druhým a svou nečinností podporuje prohlubování války na D1. Kamery myslím že dost účinně chybějící činnost polici nahrazují. Jistě, ne zcela, ale jejich přítomnost je citelná. Blbci a vrazi sice nezmizeli z D1 zcela, ale jízda v opravovaných úsecích je prokazatelně klidnější a s mnohem nižším počtem excesů. K dalšímu zvýšení účinnosti psychologického vlivu kamer by přispělo, pokud by státní úřady a příslušní úředníci konečně dokázali vymoci včas pokuty od zahraničních řidičů. Pozoruji, že právě oni - i přes jejich nižší počet na D1 než je počet řidičů s tuzemskou RZ- jsou mnohem více neukáznění (porušují dopravní zákon) a bezohlední. Jistě i proto, že se o nějaké kamery na D1 nemusí kvůli neschopnosti domácích úředníků starat. Uvítám, pokud články autorů Autobible budou příště objektivnější a nebudou podporovat u řidičů to, co lze nazvat nízkým pudem. Pudem nadřazenosti, arogance a domnělé superiority.
Roman (neregistrovaný)
"JE PRAVDA, že kamery na D1 mají pozitivní vliv na chování VĚTŠINY řidičů tuto dálnici používajících." Takže znovu: uveďte ZDROJ tohoto tvrzení (že to Vy vidíte denně kolem sebe není statistický zdroj; já jsem naopak viděl, že v úseku s měřením auto jedoucí přede mnnou narazilo do části svodidel (vychýleného povětrnostním vlivem), protože řidič místo věnování se řízení se věnoval rychloměru, čímž spáchal přestupek nevěnování se řízení.
Max (neregistrovaný)
Aby nebyla má odpověd rozsáhlá a velmi hloupá, odpovím krátce. Komentář, na který reaguji, je nádhernou ukázkou arogance a stupidity, kdy autor vydává své DOMNĚNKY za jakousi jedinou boží pravdu. Co na tom, že statistiky z celého světa hovoří jasně: omezení rychlosti = zvýšení nehodovosti, autor má "jasno". Ti chytřejší se jistě dovtípí, proč omezování rychlosti zvyšuje nehodovost a proč jsou radary montovány především v rovných a přehledných úsecích.