piskon
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 12:26
zajímavé čtení bez zbytečných politických invektiv asi protože je převzaté
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mildas1
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 13:05
Tak jaký diesel v té lokomotivě pracuje? Čtyřtakt a nebo dvoutakt ( jako třeba u Sergeje). Článek odkazuje na lodní motor a ten je dvoutaktní.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Slexx
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 15:18
Čtyřtakt.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_751#Spalovac%C3%AD_motor
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hasl
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 15:57
Motor 6S 310 DR je čtyřtaktní naftový lodni motor Rád přidávám tento příspěvek neboť je to hezká vzpomínka na období 10 let za kterých mi jich prošlo rukama kolem 240 kusů v Dílnách ČSD Nymburk................
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav Ejem
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 17:59
Jezdil jsem na T 478,032 v depu Zdice (již není) 10 roků. Velice hezké časy. Jsou to vzpomínky na dobu kterou jsem na nich prožil. J.E.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin Lihařík
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 19:19
Poněkud mě zarazila věta, že "dodávky parních lokomotiv ustaly v roce 1953"! Pokud prameny nelžou, tak 477,0 (Papoušek) se vyráběla v letech 1954-55; 498,1 (Albatros, druhá série) 1954-56 a 566.0 (Štokr) dokonce do roku 1951 do roku 1958.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rostislav Mareš
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 19:50
Zvukový projev šestiválce Zamračené, uchvátí každého příznivce železnice. Za touto lokomotivou přijíždí nemálo fandů ze zahraničí, právě kvůli burácivému zvuku.
Pro mne je nejhezčí z produkce ČKD Brejlovec T 478.3 První prototyp T 478.3001 přišel do depa Děčín 30.9.1970
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav
(neregistrovaný)
26. 2. 2018 17:31
To je otázka názoru a vkusu. pro mě je hezčí Bardotka.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jenda
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 20:05
V lokomotivě pracuje pracuje čtyřdobý vznětový motor K6S310DR se zdvihovým objemem lehce přes 160 litrů a výkonem pro něj téměř necitelných 1100kW. Pro upřesnění generátor se nepřepolovává, ale má speciální startovací viinutí. A přál bych Vám vidět "ceckatou" startovat bez předehřevu v -15°C.
PS: jinak víte proč sjte byli tak unešení z jízdy s touto lokomotivou... protože to je ještě surový Stroj bez všech moderních p*čovin....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
s
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 20:50
Těch nepřesností je tam víc. Na Zamračených jsem jezdil 15 let, ale nevšiml jsem si žádného sání z laminátu. Spalovací motor má sání přímo ze strojovny jen přes filtry. Toto je pěkně vidět na levé fotce ze strojovny, je tam krásně vidět inmezichadič vzduchu a vzduchovody, vše z poctivého železa. Autor si to asi spletl s chlazením vodního a olejového okruhu spalovacího motoru. Tam sají ventilátory poháněné hydrostatickými motory vzduch přes chladící články a vyfukují ho nad lokomotivu. Vzduchovod mezi články a ventilátorem je z laminátu. To je ale součást chlazení motoru a ne sání.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
s
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 21:04
To, že turbodmychadlo nabíhá dlouhé sekundy není také zcela pravda. Je to dáno tím, že regulátor přidává otáčky postupně. I když se dá 8.stupeň tak to nějakou chvíli trvá, než to tam regulátor natočí. Jednou mi regulátor po cestě zcela odešel a tak jsem si natáhl ze strojovny na stanoviště kablík a tím jsem přímo ovládal vstřikovací čerpadla. To by jste koukali, jak se turbo rychle roztáčelo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bedřich Šimánek
(neregistrovaný)
25. 2. 2018 22:38
Na této Zamračené 478 1010 jsem jezdil asi 2 roky v L.D.Liben, na trati Pha.Vysočany-Neratovice v 70-tých létech s Jar. Maršíkem, rád na tyto časy vzpomínám. Béda Šimánek.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
karel
(neregistrovaný)
26. 2. 2018 8:42
Přesně jak píšete-stroj bez všech moderních píčovin.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Starý Blažek
(neregistrovaný)
26. 2. 2018 22:28
Hezký článek, ale myslel jsem si, že si poslechnu i ten zvuk...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr Proft
(neregistrovaný)
1. 3. 2018 6:06
Moc pěkně napsané . Tak jako před lety v reportáži o Sergeji autor vystihl krásu a spolehlivost těchto lokomotiv. Doufám,že další články budou následovat. Lokomotiv, které si to zaslouží je ještě dost
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_26
(neregistrovaný)
20. 10. 2019 14:28
Já nevím, ale my jsme této lokomotivě říkali Ceckatá a ne Bardotka... :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
27. 4. 2020 11:11
Koukni na Brigitte Bardot, připadá Ti jako prkno????
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Znalec
(neregistrovaný)
29. 3. 2020 23:45
spickove stroje..
hm, sice bol problem s turbom, hmotnostou aj prevodovkou - ale inak spicka.
Nie som odbornik na zeleznicu, ale v tom case v US a SRN jazdili stroje uplne inej kvality.
Ale ceski odbornici, joooo to byla spicka :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pepa
(neregistrovaný)
1. 10. 2022 20:54
Stejný motor K6S 310DR měla i lokomotiva T669 zvaná Čmelák,Jezdil jsem na nich 18 let a kromě pár drobností nepamatuju že bych někdy nedojel.A to jsme tahali těžké manipulační vlaky na trati Brno Maloměřice Česká Třebová.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat