Autorizovaný pneuservis (neregistrovaný)
"Důležité je, abyste na obuté pneumatice viděli malý drobný OUTSIDE značící vnější stranu. Označení INSIDE, tedy vnitřní strana, není na všech pneumatikách. Potřebujete tak dvě levé a dvě pravé pneumatiky." To myslíte vážně, nebo jenom zkoušíte čtenáře?
Lucie (neregistrovaný)
Nevím od kdy se pneumatiky kupují dvě levé a pravé :D Ono totiž si tu pneumatiku otočíte při přezouvání ale čekat na celou sadu několik týdnů...možná si zjistěte jak se pracuje s asymetrickými pneumatikami než napíšete takovou blbost.
Libor (neregistrovaný)
Další blábol jsou distanční podložky. TY JSOU NEHOMOLOGOVANÉ. A jak dále správně píše, ten "odborník". Samozřejmě by ve výsledném efektu změnily správné ET. No ale OUTSIDE, to je pro lidi s oboru fór za 1000. Jinak konečnému zákazníkovi, který je jenom uživatelem vozu, jsem již několikrát musel vysvětlovat, že se pneumatika nasadí vždy k venkovní straně nápisem a tedy není pravá a levá. Tím pro zákazníka lépe, ten co si pneu vyměňuje na sezonu sám, nemusí dávat pozor, kam které kolo nasadit, protože u směrových pneu s šipkou , musí kolo nasadit podle směru šipky. Jenže tito zákazníci tomu rozumět nemusí, protože se neživí psaním zavádějících článků!
Sumy (neregistrovaný)
A co by pan redaktor rekl na pneu 31x10,5 R15? Ono jaksi existuje vic znaceni nez jen to evropske ;-) A bezne se uvadi v TP. Jo a rozhodne radeji nez run flat vyndam knot, narvu ho do dury a nafouknu. Operace na 3 minuty. Klidne i ve 2 v noci ;-)
Tomáš (neregistrovaný)
Já výběru pneumatik zas takovou péči nevěnuju. Kupuju si použité pneu z http://www.pneu-novak.cz/pouzite-pneu-praha-10-bazar.html . Důležitý pro mě je, abych za ně zaplatil co nejmíň a tady vím, že jsou pneumatiky kvalitní a na autě mi vydrží.