Bugatti Bolide je zatím jenom koncept. Velmi brzy by se ale mohlo přetavit do okruhového speciálu, který bude soupeřům vyrážet dech. Trumfů má k tomu hodně – auto jako základ využívá šestnáctiválcový osmilitr z hypersportovního Bugatti Chiron, k tomu unikátní aktivní aerodynamiku a extra lehké materiály. Výsledné parametry působí jako ze sci-fi filmu.
Bolide má výkon 1361 kW, tedy 1850 koní, v 7000 otáčkách za minutu. Hrozivě působí i točivý moment. Díky shodné hodnotě se dobře pamatuje: 1850 Nm! Akcelerace z nuly na 100 km/h za 2,17 sekundy není zase tolik vzdálená třeba poslednímu Porsche 911 Turbo,
vyšší hodnoty jsou však o poznání exotičtější. Bolide zrychlí na 200 km/h za 4,36 sekundy, na 300 km/h za 7,37 sekundy, na 400 km/h za 12,08 sekundy a na 500 km/h za 20,16 sekundy. Nutno ale podotknout, že poslední dvě hodnoty jsou teoretické, zatím vycházejí jen ze simulací.
Využitá technika ale naznačuje, že by jejich dosažení neměl být pro Bolide žádný problém. Z Chironu totiž zůstal jen motor. Zbytek tvoří ultralehké materiály, tedy například karbonový monokok, hořčíková kola nebo šrouby z titanu. Některé díly vznikly i pomocí 3D tisku. Díky tomu se Bolide chlubí suchou hmotností 1240 kg, z čehož vyplývá poměr hmotnosti a výkonu 0,67 kg na koně.
Velmi zajímavá je aktivní aerodynamika. Sací otvor na střeše je vybaven lopatkou, která mění tvar podle rychlosti. Při pomalé jízdě je hladká, když auto letí rychleji, vyboulí se a tak zlepšuje proudění vzduchu, snižuje odpor o 10 procent. Přítlak je masivní. Při rychlosti 320 km/h má díky zadnímu křídlu hodnotu 1800 kg na zadní nápravu a vpředu i díky přispění obřího „lízátka“ 800 kg.
Bugatti říká, že jeho „bolid“ bude velmi rychlý na slavných závodních okruzích. Podle výpočtů by mu mělo stačit 3:07,1 minuty na zajetí okruhu v Le Mans a 5:23,1 minuty na Severní smyčku okruhu Nürburgring. To by ale překvapivě nestačilo na rekord. Ten v kategorii prototypů drží Porsche 919 Hybrid Evo s časem 5:19,546.