- Interiér zážehové verze po faceliftu. Vůz je vybavený automatikou a příplatkovým autorádiem Becker Grand Prix, které patřilo k nejdražším Zdroj: Mercedes-Benz
- Americké federální zákony poničily tváře evropských aut na několik desetiletí. Obří nárazníky vypadají na modelu 300 TD naprosto nepatřičně Zdroj: Mercedes-Benz
- Řidič noblesního 280 E se skromně drží v pravém pruhu německé dálnice. Ale 177 koní umožnilo tomuto „Piánu“ trvalou cestovní rychlost kolem 170 km/h Zdroj: Mercedes-Benz
- Ulička mezi hrázděnými staroněmeckými domy, šťastná rodinka, usměvavý pán v okně a S123 v odstínu „Astralsilber“. Co víc si přát? Zdroj: Mercedes-Benz
- Dalším oblíbeným motivem reklamních fotek je klasická německá nemovitost. Na snímku hotel, obklopený rozkvetlými muškáty. Jen ostatní auta vyhnali, aby W123 vynikl Zdroj: Mercedes-Benz
- Podivný odstín „Nickelgrün“ patřil podle pravidelných ročních přehledů k nejméně objednávaným. Podobný si možná připomenou pamětníci prvních sérií škodovek 100/110 Zdroj: Mercedes-Benz
- Vznětový 300 D prvního provedení v roli kočáru stavebního inženýra. I tady platí srovnání náročné profese a špičkové techniky Zdroj: Mercedes-Benz
- Daimler-Benz nechával své výrobky často fotit na letištích. Tím chtěl zřejmě zdůraznit, že jeho modely se hodí pro piloty či jiné podobné zákazníky, kteří mají vztah ke špičkové technice. Ale byla to pravda Zdroj: Mercedes-Benz
- Vysloveně slušivý postoj W123, při němž je dobře patrný klínovitý profil karosérie. Otevírací střecha byla oblíbeným doplňkem, ale ruční manipulace s posuvným dílem byla za jízdy dost nebezpečná Zdroj: Mercedes-Benz
- „Polotovar“ na dlouhém rozvoru čili komerční šasi, jak je objednávaly karosárny k přestavbě na ambulanci nebo funerální vůz Zdroj: Mercedes-Benz
- Sériové kombíky S123 stavěl montážní závod v severoněmeckých Brémách, model debutoval v roce 1977 Zdroj: Mercedes-Benz
- Rok 1976, reklamní foto šťastné chvíle v životě dámy, přebírající nový W123 v oblíbeném odstínu „Gelb“. Vpravo tehdy ještě běžně prodávané sedany předchozí generace /8 Zdroj: Mercedes-Benz
- Modro-bíle lakované servisní kombíky S123 jezdily po celé Evropě a třeba i do Moskvy. K nám zajížděly pravidelně v rámci brněnských veletrhů nebo srazů Mercedes-Benz klubu Zdroj: Mercedes-Benz
- „Piáno“ nikdy nebylo koncipované jako želízko v ohni automobilových závodů. Přesto se mnohokrát na okruhy či do zatáček podívalo, na snímku ve verzi 280 CE Zdroj: Mercedes-Benz
- Zajímavý demonstrační model nejluxusnější verze W123 se objevil na několika autosalónech, jeho další osud neznáme Zdroj: Mercedes-Benz
- Takhle putovaly do prodejen: sejmuté chladičové hvězdy a poklice, všechny v odstínu „Classicweiß“ Zdroj: Pavel Kopáček
- Agregát OM617 D30 pod kapotou modelu 300 D. Těžko uvěřit, že „Benz“ žije už čtvrtou desítku let… Zdroj: Pavel Kopáček
- Jedna z dochovaných sanitek na bázi W123 s dlouhým rozvorem. Bývaly tradičně vystavované na brněnských veletrzích, odkud si je pak přebíral provozovatel Zdroj: Pavel Kopáček
- Zlatá metalíza se nazývala „Ikonengold“, model je již po faceliftu a sjednocení krytu světlometů. Často objednávaným příslušenstvím byla hliníková kola Fuchs Zdroj: Pavel Kopáček
- Model 200, rok výroby 1976, nádherně zachovalý W123. Jeden z prvních, které přišly do ČSSR Zdroj: Pavel Kopáček
- V dnešní době se dá podobný obrázek vidět už jen na značkových srazech Mercedesů. Tenhle se odehrál tradičně na kolínském náměstí Zdroj: Pavel Kopáček
- Ukázkový W123 300 D z roku 1978. Individuálně objednaný a dodaný nový do tehdejšího Československa, má jen minimum najetých kilometrů a je celý svůj život v jedné rodině. Autor článku doufá, že tomu tak bude i nadále Zdroj: Pavel Kopáček
- Pohřební speciály bývají celý svůj dlouhý život opečovávané a mají jen malý kilometrový nájezd. Nádherný exemplář z nezjištěné karosárny parkoval před mnoha léty ve Zlíně Zdroj: Pavel Kopáček
- Červených „Pián“ nikdy nebylo tolik, aby v provozu zevšedněla. Kupé 230 CE je v odstínu „Signalrot“, na zádi kombíku není označení modelu. Pokud si to zákazník nepřál, výrobce vyhověl bez příplatku Zdroj: Pavel Kopáček
Domů Mercedes-Benz W123