- Model DS3 Crossback dopadl nejhůře. K odemčení bylo potřeba pět sekund, dalších pět sekund trvalo vůz nastartovat. U dealerů je ale možné funkci bezklíčkového odemykání nechat deaktivovat
- Také u Audi TT bylo potřeba pět sekund pro odemčení a pět sekund pro startování. Klíček ovšem musel být aktivní. Audi je jednou ze značek, která už používá senzor pohybu. Pokud je klíček v klidu patnáct minut, vypne se a pak přes bezklíčkové odemykání není odcizení možné
- Mercedes-Benz třídy A byl stejný případ. S neaktivním klíčkem (vypne se po dvou minutách v klidu) by vůz odolal. V případě aktivního klíčku potřebovali fiktivní zloději 30 sekund na otevření vozu a 20 sekund na nastartování
- I Fiesta už má klíček se senzorem pohybu, stejně jako třeba Focus. Pokud by ale byl klíček aktivní, zloději by vůz mohli otevřít během 40 sekund a za dalších 20 by s ním odjeli
- A stejně tak BMW X3. Také tento model vypíná svůj klíček, pokud se nehýbe. Pokud by byl aktivní, zloději by potřebovali 40 sekund pro otevření a 20 sekund pro startování
- V případě Discovery Sport se fiktivní zloději dostali do vozu během deseti sekund, jenže tentokrát nešli přes systém bezklíčkového odemykání, ale tradiční metodou mechanického odemčení klasického zámku, což znamená aktivaci alarmu. Následně už byli schopni připojit zařízení potřebného pro dekódování systému zapalování, což zabralo dvacet sekund
- Do velkého Discovery se „zloději“ opět dostali mechanicky přes klasický zámek, což trvalo dvacet sekund. Nastartovat vůz ale nedokázali
Domů Doba potřebná k odcizení vozu podle testu magazínu What Car?