V Detroitu byl představen také facelift pro Mercedes-AMG GT. Měnil se vzhled i výkon

  • Kromě nové třídy E Coupé a modernizovaného GLA ukázal Mercedes na autosalonu v Detroitu také několik novinek pro model AMG GT

  • Základní verze GT a GT S prošly faceliftem 

  • Novinkou je aktivní aerodynamika a vyšší výkon 

  • K vidění je rovněž AMG GT C s karoserií kupé 

Mercedes si pro aktuální autosalon v Detroitu připravil hned několik novinek. K vidění je nová generace třídy E s karoserií kupé, modernizované GLA a na své si přijdou také fanoušci modelu AMG GT. Německá automobilka totiž představila facelift základních variant a ukázala rovněž provedení GT C s karoserií kupé.

Doporučujeme: Mercedes-Benz GLA dostal v rámci faceliftu upravenou tvář a jednu novou motorizaci

Nejviditelnější novinkou týkající se základních variant GT a GT S je přepracovaná přední část. Ta navazuje na to, co jsme si mohli poprvé prohlédnout u AMG GT R, respektive u dříve představené varianty GT C Roadster. Součástí modernizace je také aktivní aerodynamika, která se sem opět nastěhovala z GT R.

mercedes_GT_1
Po faceliftu už má také základní AMG GT a GT S přepracovanou přední část. Nejvýraznější změnou je nová maska chladiče a jinak tvarovaný nárazník. Výčet novinek pak zahrnuje rovněž aktivní aerodynamiku

Mercedes v rámci modernizace navýšil výkon přeplňovaného čtyřlitrového osmiválce. Základní AMG GT nově disponuje parametry 350 kW (476 k) a 630 Nm, což je o 10 kW (14 k) a 30 Nm více, než tomu bylo dosud. Provedení GT S posílilo na konečných 384 kW (522 k) a 670 Nm. Nově tedy nabídne výkon o 9 kW (12 k) vyšší, respektive o 20 Nm lepší vrchol točivého momentu.

Doporučujeme: Prohlédli jsme si Mercedes-AMG GT R. Zájemci se mohou těšit na opravdu pekelný stroj

V praxi zrychlí upravené AMG GT z nuly na 100 km/h za čtyři sekundy a nejvíce se rozjede na 304 km/h. AMG GT S potřebuje o 0,2 s méně a jeho maximální rychlost je lepší o 6 km/h. To přeloženo znamená, že se zvýšený výkon na dynamice neprojevil. Stejné hodnoty nabízí už stávající verze.

Kromě modernizovaného AMG GT se v Detroitu ukázalo ještě AMG GT C. To jsme sice už viděli v Paříži, tam ovšem německá automobilka vystavila otevřenou verzi Roadster. V Detroitu bylo představeno kupé. Jen připomeneme, že GT C používá některé prvky převzaté z GT R. Řeč je zejména o rozšířeném rozchodu kol a systému řízení zadní nápravy. Výkon osmiválcového motoru dosahuje v tomto případě hodnoty 410 kW (557 k).

 

PŘIDAT KOMENTÁŘ: