Paříž 2016: Mercedes AMG GT C Roadster odhalen. Značka potvrdila přípravy supersportu

29.09.2016
přidejte názor
Autor: Redakce

  • Mercedes-Benz AMG GT C Roadster vychází ze sportovního kupé AMG GT

  • Vůz má výkon až 410 kW (558 k) a nejvyšší rychlost 316 km/h

  • Střecha se složí za 11 sekund v rychlosti do 50 km/h

  • Aktivní natáčení zadní nápravy i adaptivní podvozek

  • Mercedes potvrdil vývoj supersportu s technikou z F1

Roadster Mercedes-Benz AMG GT C se podrobněji představil již před autosalonem v Paříži. Kabriolet s maximální rychlostí 316 km/h vychází z kupé AMG GT a vypůjčil si od něj také dvěma turby přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 l.

Mercedes-Benz AMG GT Roadster je dispozici ve dvou provedeních: AMG GT a AMG GT C. Písmeno C znamená výkon 410 kW (558 k) a točivý moment 680 Nm (o 60 kW a 50 Nm víc než základní AMG GT). Hnací sílu přenáší na zadní kola sedmistupňová dvouspojková převodovka.

Mercedes-Benz Media Night, Paris 2016 Mercedes-Benz AMG GT C Roadster má výkon až 558 koní a zvládne upalovat rychlostí 316 km/h. I jeho slabší sourozenec AMG GT překoná 300 km/h
Mercedes-Benz Media Night, Paris 2016 Na tajemné skice v pozadí můžeme vidět vizi připravovaného supersportu s technikou z Formule 1. Mercedes přiznal, že na něm pracuje

V případě silnějšího provedení AMG GT C má převodovka ještě pátý režim Race. AMG GT C také využívá navíc adaptivní podvozek a řízení zadní nápravy. Jeho zadní diferenciál je řízen elektronicky, zatímco slabší provedení má klasický mechanický samosvor. Silnější verze má rovněž širší pneumatiky a  20" zadní kola namísto 19". Vpředu mají oba modely devatenáctky. Mercedes AMG GT C dostal rovněž větší brzdy, ale ale o 65 kg těžší.

Tradiční látková střecha obou aut se složí za 11 sekund a lze s ní manipulovat v rychlostech do 50 km/h.

Zajímavostí je, že během představení roadsteru AMG GT C potvrdila automobilka Mercedes-Benz také přípravy supersportu s hybridní technikou z Formule 1. Prozatím jsme ale viděli jenom neurčitou skicu, která připomíná slavný Mercedes CLK-GTR.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?