Galerie: Octavia s osmiválcem BMW a jiné škodovky se šílenými motory

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • Starší škodovky jsou oblíbeným cílem přestaveb

  • Líbil by se vám Yeti s pětiválcem z Audi TT RS?

  • Zajímavé přestavby vznikly i oficiálně

Vozy značky Škoda si spojujeme spíše s velkým kufrem než s nějakým charakterním a zajímavým motorem pod kapotou. Škodovka v posledních letech stejně dostává od koncernu Volkswagen pouze běžnou konfekci, ty nejzajímavější koncernové motory jsou jí prozatím zapovězeny. Garážoví úpravci si ale dokážou poradit i s tím.

Po světě vznikla celá řada šílených přestaveb škodovek, které dostaly neuvěřitelné motory. Objevují se i komické úpravy, například dvoumotorová Octavia vyhrávající závody ve sprintu či Škoda Rapid s dvouvačkovým motorem z Alfy Romeo. A věděli jste, že upravená škodovka dokonce drží světový rychlostí rekord ze solných pnání v Bonneville? Některé příklady upravených škodovek uvádíme v přiložené galerii.

Galerie: Octavia s osmiválcem BMW a jiné škodovky se šílenými motory
Ohodnoťte tento článek!
3.63 (72.56%) 78 hlas/ů

12 KOMENTÁŘE

  1. Hmm, hezký! Jenže legální přestavby jsou možný jen v zahraničí. My žijeme v zemi zákazů, a to všeobecně. To jsme si pěkně zavařili.

  2. Už za minulého režimu se dala přestavba legalizovat. Viděl jsem jednu Škodovku (tuším, že původně 125, ale nejsem si jistý) s dieslem od VW. A motor tam byl „usazen“ stejně elegantně, jako by to bylo tovární… Pravdou je, že majitelem byl velice známý automobilový závodník.

  3. Já bych legální možnost rozumné přestavby např. motoru docela bral, i za cenu mírného navýšení ručení. Bohužel žijem v prdelákově, kde jen bohatí s nej známostma můžou cokoli…socky mají smůlu.
    Vítejte v ČR, v zemi snů a přání….

  4. To jsou pořád nářky…..v Plzni byla před….cca 15ti lety firma, která dělala přestavby celé řady 742 (105, 120, 125, 130 a Rapid/Garde), včetně homologace. Do těchto škodovek dávala motory od VW/Audi – 1.0 Polo až 1,8 Turbo 132 kW (TT). Ta nejvýkonnější verze vyšla na cca 65 000 czk včetně přestavby podvozku. Já na to tehdy neměl, ale předpokládám, že tahle cenovka není nic, co by si směli dovolit jen bohatí. Dnes je mi to úplně jedno, jezdím na úplně jiných autech, ale věřím, že firma existuje a skutečný zájemce se o nich dozví. (Je pár stodvacítek, které Audi S8 mé manželky napráskají prdel a můj MB S65 AMG s nimi má co dělat)

  5. Taky jsem jednu přestavbu udělal. S120uzovka na m podvozku 5 kvalt s motorem s mechanickým vstřikováním paliva z wv 1.8 gti. Motor mel blok ze 120ky a vrtani z 136 ls celý blok byl snizenyna zdvih tusim 98mm a osazen 8kanalovou litinovou hlavou se vstrikovanim. Po upravach tocil neskutečných 8500ot/min. Jelo primo uzasne. Bohužel uz se nedochovala a to prošla i 2x stk. Super kara se spotrebou ve městě 5l/100 a dálka bala za 4,5l/100 a to jsem ji nešetřil. A vse bylo vlastního napadu a výroby. Pani z vyvoje škody by asi cumely. Někteří me tu i znaji a vy ze nekecam.

  6. Chudák manželka, že musí jezdit v limuzíně. A parkovat s tím… Správná manželka, co je ve vatě, jezdí v SUV. Tak si to zapamatujte a šup pro Q7 nebo předobjednávku na nový Cayenne.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: