Galerie: Nejbizarnější ruská terénní vozidla, která projedou úplně všude

TIP Klikněte na galerii pro větší zobrazení

V Rusku, potažmo v bývalém Sovětském svazu, vznikala opravdu bizarní auta. Už jsme se podívali na obrněné limuzíny sovětských pohlavárů a také na skutečně neobvyklá závodní auta. Ovšem Rusko, to jsou především nekonečné plochy sibiřské tajgy. A do takových podmínek potřebujete spolehlivý terénní automobil.

Doporučujeme: Galerie 10 pozoruhodných Tatrovek, o kterých jste možná nikdy neslyšeli

V následující galerii proto najdete některá méně obvyklá terénní auta, která vznikla na území bývalého Sovětského svazu. Jak asi tušíte, většina z nich sloužila především v armádě (případně v sovětském kosmickém programu), ale i civilní sektor si přišel na své. Zkrátka tam, kde moderní SUV končí, se ruský offroad teprve dostává na provozní teplotu.

Galerie: Nejbizarnější ruská terénní vozidla, která projedou úplně všude
Ohodnoťte tento článek!
3.65 (73.08%) 26 hlas/ů

25 KOMENTÁŘE

  1. Dvoutaktní diesel, tak ten opravdu existuje ve více podobách. Na vojně jsme měli dieselagregát pro napájení radiolokátorů Jaz 204. to byl dvoutakt, který měl jen výfukové ventily, ale sací neměl. Plnění válců bylo turbodmychadlem a obstarával to v každám válci píst, který před dolní úvratí otevřel otvory, kterými do válce vnikl stlačený vzduch do kterého byla vstřiknuta nafta jako u klasického dieslu. Mimo to měli Rusové v šedesátých letech náklaní terénní auto Kraz také s dvoudobým motorem. Byla to poměrně spolehlivá nenáročná auta . Jarin M.

  2. ok, snad mě tu neumlátíte. Měl jsem mezeru no, to se může stát… Ale ještě, že jsem chtěl dělat chytrýho, jinak bych se to ani nedozvěděl. Šotka beru zpět 🙂

  3. Dvoutaktní diesely jsou téměř všude tam, kde je potřeba pomaloběžný motor pracující při neměnících se otáčkách. Jeho použití v lokomotivě je celkem úlet, ale u velkých záložních generátorů a hlavně nákladních lodí běžná věc, pokud běží stále v optimálních otáčkách má vyšší účinnost než čtyřtakt.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: