Galerie: 16 aut, pod kterými je podepsaný Jozef Kabaň

TIP Klikněte na galerii pro větší zobrazení

Asi už jste zaznamenali zprávu, že designér Jozef Kabaň, který se nesmazatelně zapsal do designové proměny automobilky Škoda v posledních letech, v Mladé Boleslavi končí. Odchází k BMW, kde má začít působit od druhé poloviny letošního roku. Za devět let pomohl Škodě s návrhem prakticky všech klíčových modelů.

Někteří odpůrci jeho designového jazyka mu asi nejvíce budou vyčítat aktuální facelift Octavie, ale na druhou stranu je nutno uznat, že se o žádné škodovce v posledních letech tolik nemluvilo.

Doporučujeme: Je dobře, že se o designu nové Octavie mluví, říká šéfdesignér Kabaň

Také bychom neměli zapomínat na proměnu Fabie ze sice praktického, ale ne zrovna pohledného „pařezu“ v poměrně hezký hatchback segmentu B. A design Superbu třetí generace se bez diskuze povedl. Stačí si jen vzpomenout na hrbatého a úzkého jezevčíka předtím…

Jozef Kabaň se ale podepsal i na jiných vozech koncernu Volkswagen. Pracoval mimo jiné na exteriéru supersportu Bugatti Veyron. Nezbývá než počkat, jak se jeho styl odrazí do podoby budoucích vozů BMW.

Galerie: 16 aut, pod kterými je podepsaný Jozef Kabaň
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů

16 KOMENTÁŘE

    • Nevím zda máte zkušenost s prací se ŠA designem ale designéra nezajímá vůbec vyrobitelnost. Navíc poslední SUV je zezadu AUDI, světla přední už se vyrábí v podobném designu několik let, takže pokud se na tuto pozici dostanete, každý nápad je „super“ a zda se líbí lidem je jedno. Každé vozidlo ŠA a nejen ŠA se někomu líbí a někdo si musí zvyknout. Když budete poslouchat superhnusnou písničku na rádiu 20x za den, po 3 dnech si ji začnete broukat. Chci říci jen, že je dobrý stejně jako ostatní designéři.

  1. TAK MUSÍM PANE KABAN UZNAT, ŽE NÁVRHY AUT JSOU SKVĚLÉ. BOHUŽEL, SE NIJAK NEPROMÍTLY DO VÝROBY, ALE ZA TO VY NEMŮŽETE. PŘEJI VÁM HODNĚ ÚSPĚCHU VE VAŠÍ PRÁCI A AUTOMOBILKÁM, ABY ZAČALI VYRÁBĚT PODLE KONCEPTŮ.

  2. Jako dobrý, O.K. Ale to Citygo, to asi dělal před svačinou, a aby mu nezavřeli kantýnu, tak to odfláknul a odhodil. Protože v případě citiga se ani o designu nedá mluvit. To i ti protivní korejci mají krásná auta, taková kia picanto je prostě nádhera, ve své třídě, šondé i 10 taky dobrý, aygo je jako když flákne bičem, ostrý a divoký. Každé z nich něčím upoutá. Citigo je jako krabice od bot, jako penál pro důchodce. Tak to se Vám pane Kabani fakt nepovedlo.

  3. Škodovky má krásná auta. Pohledná a funkční. Až budete umývat auta s kudrlinkama tak se z toho posezete-Vy krasomilci.

  4. Ten chlap umí. Prostě umí. Objektivně. ( A Škodovku jsem měl jen jednou v životě) Všechno to má hezky vyvážené proporce. 3 Fabie je hezká. Rapid taky. I když má rychlý jenom jméno a rád o tom jeho řidiče přesvědčuji 🙂 Takže ať mi někdo vysvětlí, jak mohl takhle zmrvit Oktávku. On je při tom obhajování musel zhulit. Tohle je jedním slovem strašný a smutný je, že si to někteří škodovkáři koupí, protože jiné volby není. Teda je. Jenže škodovkáři mají v atlasu aut jenom jednu značku. 🙂

  5. Skodovkam jsem fandil, ale poslední co za něco stalo byla stará Oktavka, pak ještě s ceckovyma svetlama a od té doby děs. Jako kdyby ty designy někdo schválně kazil. Úplně nejhorší byla 2. generace Superbu a to zezadu, hrůza. A teď ta Oktavka s tím ostrým prolisem vzadu? No comment.

  6. Ta zmaštěná oktávka to je úlet. Ale, někdo má rád holky, jiný zase vdolky. Pěkné auto si představuj úplně jinak Peugeot 406, Fiat Punto z roku 1993.

  7. Až na Superb a možná Kodiaq to není nic moc.
    Go je unylý nehezký auto, Rapid téměř totožný jako VW Jetta z roku 2011, Spaceback má změnou původní Kabaňovo zádě větší šmrnc, Octavii letmým pohledem od Rapida nepoznáte… atd. Dělat z toho buhvíjaký designový skvosty, to fakt ne.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: