Galerie: 13 automobilových propadáků, které trh nepřijal

TIP Klikněte na galerii pro větší zobrazení

Pro automobilky je nesmírně obtížně vidět za roh (a za rok). Mohou reagovat na aktuální trendy, někdy se zas pokoušejí trochu riskovat, aby přišly s něčím novým. A jindy se třeba jen snaží oslovit zákazníky, kteří mají zkrátka jiné chutě. Trh pamatuje nejen mnoho více či méně úspěšných modelů, ale i řadu těch, které se neujaly úplně podle představ výrobce.

Takové případy najdeme dokonce i mezi luxusními a prestižními značkami. Třeba takový tisícikoňový supersport Bugatti Veyron ke konci svého životního cyklu poměrně obtížně hledal poslední klienty limitované produkce. S propadáky přišly i jinak úspěšné automobilky a zatímco finanční oddělení z nich má dodnes zlé sny, zbytku světa slouží tyto vozy jako připomínka, že tudy cesta nevede. V galerii najdete několik případů z poslední doby a dva legendární omyly produktového plánování z historie.

Galerie: 13 automobilových propadáků, které trh nepřijal
Ohodnoťte tento článek!
3.45 (69.09%) 33 hlas/ů

4 KOMENTÁŘE

  1. Suzuki Kizashi zabila především hodně sebevědomě nastavená cena (v základu skoro 700 tisíc), která konkurovala zavedeným značkám, a to si Suzuki bohužel dovolit nemůže.

  2. Moduse máme, a jako druhý auto do rodiny je dobrej. Žena + dvě děti a kočárek uplně v klidu. Pode mě spíš špatnej marketing. Než že by se jednalo a špatný typ auta.

  3. Mě by se fabie RS líbila, ale nemám zrovna nejradši automaty. Holt nezbývá nic lepšího, než si koupit v bazárku klasickou fabii a na silnější motor se holt vykašlat 🙂

PŘIDAT KOMENTÁŘ: