Dacia Logan MCV Stepway je něco jako „Allroad pro chudé“

  • Dacia přiveze do Ženevy limitovanou edici modelů Stepway

  • Novinkou je verze Stepway i pro kombi Logan MCV

  • Podvozek Loganu MCV je vyšší o 50 mm

Líbí se vám oplastované přizvednuté kombíky, ale Škoda Octavia Scout nebo Audi A4 Allroad jsou zcela mimo rámec vašeho rozpočtu? Řešení má rumunská Dacia, která přiveze na autosalon do Ženevy další přírůstek do rodiny modelů Stepway. Je jím Dacia Logan MCV Stepway, která rozšiřuje nabidku stejnojmenných verzí na čtyři.

Oproti obyčejnému Loganu MCV má Stepway především o 50 mm vyšší podvozek a ochranu podvozku vpředu a vzadu. S pohonem všech kol nepočítejte, zvýšená světlost je spíš jen pojistka na trochu náročnější polní cestu k chatě. Jinak se Stepway v ničem zásadním neliší. I motorová paleta zůstane stejná.

Doporučujeme: Neradi řadíte? Tyto vozy s automatem jsou na našem trhu nejlevnější

Dacia se chlubí kufrem o objemu 573 litrů v základním uspořádání, ale jinak Logan MCV Stepway přebírá všechny prvky, které se v Loganu objevily v rámci modernizace v roce 2016. Jmenujme třeba nový volant, vylepšený interiér a nový infotainment s možností příplatku za couvací kameru.

Dacia v Ženevě představí také limitovanou edici modelů Stepway s bohatší výbavou, která dostane exkluzivní šedivou metalízu. Jediné Sandero Stepway bude mít ještě v nabídce výraznou oranžovou barvu. Logan MCV Stepway se začne prodávat v létě.

Ohodnoťte tento článek!

3 KOMENTÁŘE

  1. „Allroad pro chudé“…..hm….jako by byla nějak společensky prospěšné utratit větší peníze za něco jen proto, abych neměl „auto pro chudé“…….asi takto: podvozek zýšený o 5 cm to už je znát jak na komfortu nastupování do vozu, tak na špatné cestě (Škoda Fabia Scoutline má podvozek zvýšený o celých…….tadááááá….15 mm); dál: objem zavazadlového prostoru + místo v kabině vynikající, cena dostupná, jízda prostě vyhovující….vyhovující lidem co se chtějí přepravovat a vézt si něco s sebou….v čem je tak moc prospěšnější koupit si třeba Fabii dražší ve stejné výbavě o 2/3 ceny, Octavii 1,2 za 2x tolik peněz ??? Pro mně osobně Dacia (obecně) ztělesňuje jasnou volbu jako a) „první nové auto“, nebo b) auto pro lidi co ještě-nikdy-už (nehodící se škrtni) neřeší společenský status auta, nebo c) pro rozoumky co oceňuji price/value rate, nebo d) auto pro řidiče z okruhu turistů a výletníků kteří třeba Dokkera mohou s úspěchem použít jako camper…..Zkrátka Dacia like a boss !!!

  2. Auto pro chudé… Autor má zrejme maximálne 20 rokov, alebo nejaké komplexy. Ja osobne si môžem okamžite kúpiť BMW 5 kombi v hotovosti, ale nespravím to. Čakám alebo na tento Logan, alebo nového Dustera. Som „chudý“? Nie, len sa mi nechce vyhadzovať peniaze za auto, radšej ich investujem inde. Takže titulok članku by som zmenil na „Auto pro rozumné“.

  3. Za mě tedy je Dacia velmi sympatické, jednoduché a hezké auto, a kdybych auto této velikosti potřeboval, tak ho beru všema deseti. Na nic si nehraje, hlavně ne na to, čím není (jako fabia monte carlo – chachachá), neútočí vtíravou ani namyšlenou reklamou (dnes tu kraluji já, ateď ujedu všem… chachachá), je to prostě „normální“ auto pro „normální“ cestování „úplně normálních“ lidí. Auto pro chudé je olítanej escort, nebo felina, ne tohle praktické a pohledné auto.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: