Názor k článku Škoda 100 a 110 měl být jen mezityp, než přijde vůz moderní konstrukce od cyklista - To je zas blábol. V době, kdy automobilky...

cyklista (neregistrovaný)
To je zas blábol. V době, kdy automobilky u malých aut přešly na motor vpředu a přední náhon, komanči už neměli peníze na žádnou modernizaci, tak udělali jen facelift tisícovky, která sama o sobě ve své době nepřinesla nic nového a vypadala jako kopie voklswagenu, který jako jeden z mála zůstal u motoru vzadu a málem kvůli tomu zkrachoval (viz např. http://www.volkswagen-automuseum.de/en/the-cars/the-great-air-cooled-models.html) Pokud byla škodovka pro někoho v západním konkurenčním prostředí zajímavá, tak jen pro svou cenu, kdy byla nejlevnější na trhu, levnější než Citroen 2 CV s polovičním motorem a plážovými sedátky místo sedadel.