Audi R8 Spyder není žádná velká novinka, už se prodává nějaký ten měsíc. Nyní ovšem přišel čas na výkonnější provedení. Teprve to udělá z vašeho účesu kreaci na způsob rockové hvězdy osmdesátých let. Stejně jako kupé má i Spyder V10 plus atmosférický desetiválec 5,2 l o výkonu 449 kW (610 k) a točivém momentu 560 Nm.
Akcelerace na 100 km/h je záležitostí 3,3 sekundy a nejvyšší rychlost je 328 km/h. LAudi R8 Spyder V10 plus je tedy o tři desetinky rychlejší na stovku a jede o 10 km/h rychleji než „základní“ model. Při hmotnosti 1695 kg je tedy o 25 kg lehčí než slabší základní verze o výkonu 540 koní.
Doporučujeme: Audi RS5 doburácelo na český trh. Dva válce vyměnilo za dvě turba a naučilo se zatáčet
Motoru nechybí funkce odpojování jedné strany válců a rovněž se umí v rychlostech do 55 km/h odpojit od převodovky. To všechno má snížit tabulkovou spotřebu a emise, ale stejně se předpokládá, že si většina zákazníků nastaví sportovní režim a otevře výfuk. Stačí stisknout tlačítko a desetiválec se začne do okolí projevovat výrazněji.
Sedmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol zůstávají, nižší hmotnosti se dosáhlo použitím uhlíkových kompozitů. Rozdíly se týkají také výbavy, použitých materiálů v interiéru a dostanete na výběr i z nových barev. Střecha je samozřejmě malá látková a ovládá se elektricky dokonce i za jízdy v rychlostech do 50 km/h.
V základu má Audi R8 Spyder V10 plus 19" kola s pneumatikami o rozměru 245/35 vpředu a 295/35 vzadu. Za příplatek můžete mít i dvacítky 245/30 vpředu a 305/30 vzadu. Standardem jsou pak karbon-keramické kotouče o průměru 380 mm s šestipístkovými třmeny vpředu a 356 mm s čtyřpístkovými třmeny vzadu. Za to všechno si Audi řekne v Německu 207 500 eur, tedy zhruba 5 430 000 korun.