Škoda Scala přichází s novým konceptem interiéru. Světová premiéra proběhne 6. prosince

07.11.2018
12 nových názorů
Autor: Redakce
  • Nový kompaktní model přichází s emocionálním designovým jazykem interiéru studie VISION RS 
  • Ergonomie a moderní design se snoubí s velkorysou nabídkou místa a největším zavazadlovým prostorem ve třídě
  • Virtuální Kokpit i systémy infotainmentu disponují největším displejem ve třídě
  • Povrch se specifickou strukturou a ušlechtilé potahy sedadel z mikrovlákna Suedia 
  • Světová premiéra modelu ŠKODA SCALA proběhne 6. prosince 2018 v Tel Avivu

Mladá Boleslav, 7. listopadu 2018 – Designová skica poodhaluje interiér nového modelu ŠKODA SCALA. Nový kompaktní model jako první vůz značky ŠKODA disponuje nejnovější generací infotainmentu s volně stojícím displejem, umístěným vysoko na palubní desce, v zorném poli řidiče. Na přání dodávaný Virtuální Kokpit nabízí největší displej ve třídě. Vedle nových dekorů a ušlechtilých materiálů se ŠKODA SCALA vyznačuje velkorysou prostorností a s objemem 467 litrů také největším zavazadlovým prostorem ve svém segmentu.

Nový koncept interiéru sleduje směr, který naznačila studie ŠKODA VISION RS. Nová SCALA, jako první sériový vůz značky, přebírá její emocionální design. Zcela nově řešená palubní deska plynule navazuje na atraktivní tvarosloví exteriéru. Charakteristická linka kolem vysoko umístěného displeje cituje linie kapoty. Pod displejem navíc utváří ergonomickou opěrku pro ruku, ovládající dotykovou obrazovku. Měkčený povrch přístrojové desky s velkoplošnými dekory, podobně jako výplně dveří, mají novou, specifickou úpravu povrchu, která napodobuje krystalickou strukturu. Jde o prvek interiéru, který bude od nynějška pro vozy značky ŠKODA typický.

Příjemný dojem prostornosti modelu ŠKODA SCALA dodává barevné kontrastní obšití potahů sedadel, resp. ambientní osvětlení, u něhož lze volit mezi bílým a červeným světlem, případně několika teplými odstíny. Čalounění sedadel je na přání z ušlechtilého mikrovlákna Suedia. Pro vozy značky ŠKODA velkorysá nabídka místa v interiéru je i ve voze SCALA důvodem ke spokojenosti posádky. Umožnuje to 2 649 milimetrů dlouhý rozvor náprav. Cestující na zadních sedadlech mají před koleny celých 73 milimetrů volného místa – což je stejná hodnota jako v modelu ŠKODA OCTAVIA. Prostor nad zadními sedadly je s 982 milimetry nejlepší hodnotou mezi srovnatelnými vozy. Zavazadlový prostor modelu ŠKODA SCALA je s objemem 467 litrů také největší ve své třídě. Po sklopení zadních sedadel objem vzroste na 1 410 litrů.

Nejlepších hodnot ve třídě kompaktních vozů dosahuje ŠKODA SCALA také v disciplíně velikost displejů. Konfigurovatelný, na přání dodávaný Virtuální Kokpit má úhlopříčku 10,25 palce a nabízí řidiči pět různých zobrazení. Systémy infotainmentu, které vycházejí z nejnovější generace modulární stavebnice MIB, mají dotykovou obrazovku s úhlopříčkou až 9,2 palce, která je umístěná vysoko na palubní desce, tedy optimálně v zorném poli řidiče.

Díky nové generaci mobilních online-služeb ŠKODA Connect mohou cestující vůz zamykat a odemykat pomocí mobilního telefonu a aktualizovat software infotainmentu nebo navigační mapu „vzduchem“. Jako první model značky ŠKODA budou všechny vozy ŠKODA SCALA vždy online.

Řada asistenčních systémů posunuje, v souhře se systémy pasivní bezpečnosti, vůz ŠKODA SCALA na velmi vysokou úroveň bezpečnosti.

Světovou premiéru bude mít nový hatchback 6. prosince 2018 v Tel Avivu.

Skoda Scala Interior

Chupík (neregistrovaný)
V prosinci uvidíte, že se vize od reálnýho vzhledu dost liší, ale to tak soudruzi ze Škody chtějí ( aby nás navnadili ). A také jsem zvědav na jejich nadhozenou cenu - nepočítam 1.0 to si snad nekoupí, nikdo takže tak 50 tis navíc od základu výbavy, nebo i víc?
Vlček (neregistrovaný)
To se hackeři zase vyřádí, když to má být celé online. Nevim jestli bych v tomhle Škodě věřil, pořád je slyšet jak je tahle moderní technika zabezpečení napadnutelná, nemyslíte?
xMurin (neregistrovaný)
at na to koukam jak na to koukam, nejak tomu nemuzu prijit na chut a jestli to bude stejny smecko jako rapid dekuji nechci
Kraken (neregistrovaný)
Jako první model značky ŠKODA budou všechny vozy ŠKODA SCALA vždy online, ale bylo by dobrý napsat za kolik! :D A co by mě zajímalo tak že jestli to bude na prodlouženým podvozku fabie jako ten ouzkej skřípající nepovedenej rapid nebo ne?
Malá jalovička (neregistrovaný)
Všechna ta jejich rádoby future výbava bude jen v top výbavě, takže taková sláva se nekoná. Tím středovým panelem se vezme taky dost místa, jsem na finální výsledek zvědavej, ale vidím to dost skepticky, hlavně co se týče utajované ceny. Myslim, že si s tím mohli dát víc záležet a také si mohli odpustit 1.0 motor.
Made (neregistrovaný)
Nový koncept? Spíš kopírovaní konceptu Vision RS ne? Nemluvě o tom, že to pořád není žádná radikální změna, která by zákazníkovy ukázala nějakou vetší změnu, nebop se pletu? Mě to teda neoslovilo, Vás jo?
Matyáš (neregistrovaný)
Taky mi to přijde jako koncept vision, ale nechává mě to klidným, já už si u škodovky zvykl pouze na drobné změny. Oni zkrátka neumí nic jiného, než kopírovat jeden model od druhého, nemluvě o směšných motorizacích co mají v nabídce!
Dosky (neregistrovaný)
Zas ten jejich emocionální desing ? Ono to možná pár lidí rozpláče až vyjde ven cena v plný palbě co ?
Havlis (neregistrovaný)
Jakože bych se moc nedivil bylo by to normální ne ? A přece jen taká "inovace" vnitřku se někde musí odrazit ne ? Tak proč ne zrovna na ceně ?
ToreadoR (neregistrovaný)
Ten jejich "virtuální" kokpit bude stát dobrou řachu peněz. Takže to začalo asi takhle... nejdřív nový obrys auta od škodovky, pak se z toho vyklubal nový nástupce Rapida "SCALA", nějaká ta motorizace a údaje, teď ukázka konceptu interiéru při top výbavě a teď už jenom následuje v prosinci odhalení zlodějské ceny.
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?