Porsche 911 se představuje také s karoserií kabriolet. Plátěnou střechu stáhne za 12 sekund

  • Po kupé přichází nová 911 také s karoserií kabriolet

  • Střecha je plátěná, k manipulaci s ní je potřeba pouze 12 sekund 

  • I tentokrát Porsche představilo pouze provedení S a 4S

  • Zájemci si mohou kabriolet objednat už teď

Nová generace legendárního Porsche 911 s označením 992 se představila teprve před pár týdny. Jako první dorazilo kupé v provedení S a 4S. Pokud jste ale toužili spíše po variantě se stahovací střechou, pak vás německá automobilka příliš dlouho čekat nenechala, protože nová 911 S/4S Cabriolet byla odhalena dnes. Evropští zájemci si tuto verzi navíc mohou už objednat.

Kabriolet logicky následuje veškeré změny týkající se základního kupé. I zde proto platí, že verze S je oproti 991 výrazně širší, protože má teď šířku shodnou s 4S. Konkrétně byl v případě zadokolky zvětšen rozchod kol o 45 mm vpředu, respektive o 44 mm vzadu. Mimochodem, disky na přední nápravě mají velikost 20″, ty zadní jsou ještě o palec větší.

Nové Porsche 911 vypadá zase stejně a je o další kus lepší

Porsche upozorňuje také na nové uložení motoru, díky kterému má mít kabriolet ještě tužší karoserii než dříve. Možná i proto bude pro tuto novou generaci 911 Cabriolet vůbec poprvé dostupný také aktivní sportovní podvozek PASM využívající kratší a tužší pružiny a tužší stabilizátory na obou nápravách. Přítomnost tohoto podvozku zároveň znamená světlou výšku sníženou o jeden centimetr.

Nová generace Porsche 911 Cabriolet využívá plátěnou stahovací střechu. Ta kromě jiného obsahuje hořčíkové výztuhy, aby byla schopná držet svůj tvar i ve vysokých rychlostech. Přepracován byl rovněž hydraulický systém, který se střechou manipuluje. Čas potřebný ke stažení střechy se tak zkrátil na 12 sekund. Vůz při tom může jet až 50 km/h.

Test Porsche 911 Carrera 4 GTS: Obehraná písnička. Zaplaťpánbůh

Motor je shodný s tím, co už Porsche představilo u kupé. Třílitrový přeplňovaný šestiválec nabízí 331 kW (450 k) a 530 Nm. Převodovka je dvouspojková osmistupňová. Carrera S zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,9 s (s paketem Sport Chrono to je 3,7 s) a nejvíce se rozjede na 306 km/h. Čtyřkolka je o desetinu sekundy rychlejší a její nejvyšší rychlost činí 304 km/h. Oproti kupé je kabriolet pomalejší při sprintu z nuly na 100 km/h o dvě desetiny sekundy.

Případní zájemci si novou 911 s karoserií kabriolet mohou už objednat. Verze 911 S Cabriolet začíná na německém trhu částkou 134 405 eur, provedení s pohonem všech kol vyjde minimálně na 142 259 eur.

Ohodnoťte tento článek!

PŘIDAT KOMENTÁŘ: