Peugeot 3008 a 5008 už mají české ceny. Hybridní je ale jen jeden z nich

13.11.2020
3 nové názory
Autor: Peugeot
  • Francouzská automobilka zveřejnila kompletní ceník pro faceliftované modely Peugeot 3008 a 5008

  • Hybridní motorizace dostane menší SUV, v nabídce jsou hned dvě. Větší model má místo toho naftový dvoulitr

  • Peugeot 3008 začíná s cenou na 562 tisících korunách, Peugeot 5008 vyjde minimálně na 605 tisíc

Na začátku letošního září zveřejnil Peugeot faceliftovanou podobu svých crossoverů. Do moderního kabátu, který zahrnuje novou masku chladiče či grafiku světlometů se shodně převlékl model 3008 i větší 5008. Nyní oba přichází na český trh, české zastoupení francouzské automobilky zveřejnilo jejich kompletní ceník.

Peugeot 3008 začíná na ceně 562 tisíc korun. Ta platí pro základní výbavu Active a benzinový motor 1.2 PureTech o výkonu 96 kW (130 k). S totožným výkonem se prodává i turbodiesel 1.5 BlueHDi, ve verzi Active vyjde na 602 tisíc korun. Motory se pojí se šestistupňovou manuální převodovkou, ve druhé výbavě Active Pack jsou už pak dostupné i s automatem.

Videodojmy: Obhájí Peugeot 2008 pozici nejoblíbenějšího malého SUV i v druhém vydání?
Přečtěte si také:

Videodojmy: Obhájí Peugeot 2008 pozici nejoblíbenějšího malého SUV i v druhém vydání?

Výbava Active je na základ poměrně bohatá. Zahrnuje třeba tempomat a sadu bezpečnostních asistentů včetně čtečky dopravních značek. Peugeot 3008 modelového roku 2021 stojí na hliníkových 17“ kolech, má LED světlomety, automatickou dvouzónovou klimatizaci, virtuální kokpit a 8“ dotykový displej zábavního systému.

To třeba sourozenec v podobě Opelu Grandland X nabízí jen manuální klimatizaci, za 499 990 korun je ale výrazně levnější. Konkurenční Škoda Karoq začíná také na nižší částce 515 900 korun, v základu má ale jen ocelová kola, chybí jí tempomat a prodává se rovněž s manuální klimatizací.

Kabina vozů prošla jen drobnými změnami
Model 5008 nabídne prostornější interiér

Nový Peugeot 3008 ovšem může lákat i na plug-in hybridní motorizace, což Škoda u Karoqu nenabízí. Slabší varianta Hybrid 225 vyjde na 1 005 000 korun ve výbavě Allure Pack, silnější Hybrid4 300 se dvěma elektromotory stojí nejméně 1,2 milionu korun ve verzi GT. To ukazuje i výňatek z nového ceníku.

Peugeot 3008 2021: Ceny pro český trh

Výbava Motor Cena
Active 1.2 PureTech 130 MAN6 562 000 Kč
Active 1.5 BlueHDi 130 MAN6 602 000 Kč
Active Pack 1.2 PureTech 130 EAT8 627 000 Kč
Active Pack 1.5 BlueHDi 130 EAT8 667 000 Kč
Allure Pack Hybrid 225 e-EAT8 1 005 000 Kč
GT 1.6 PureTech 180 EAT8 825 000 Kč
GT Hybrid4 300 e-EAT8 1 200 000 Kč

Pokud potřebujete zejména pro rodinné cestování větší crossover, můžete si pořídit o 194 mm delší Peugeot 5008. Ten je se základní cenou 605 tisíc korun za motor 1.2 PureTech 130 o 43 tisíc korun dražší. V první výbavě, která je prakticky shodná s Peugeotem 3008, nabízí i vznětovou jednotku 1.5 BlueHDi 130 za 645 tisíc.

Na rozdíl od Peugeotu 3008 se ale 5008 neprodává s hybridními motory. Místo toho má v nabídce dvoulitrový turbodiesel. Motor 2.0 BlueHDi disponuje výkonem 130 kW (177 k) a k mání je od výbavy Allure Pack za 850 tisíc korun. I u tohoto modelu jsme připravili výňatek z ceníku.

Peugeot 5008 2021: Ceny pro český trh

Výbava Motor Cena
Active 1.2 PureTech 130 MAN6 605 000 Kč
Active 1.5 BlueHDi 130 MAN6 645 000 Kč
Active Pack 1.2 PureTech 130 EAT8 670 000 Kč
Active Pack 1.5 BlueHDi 130 EAT8 710 000 Kč
Allure Pack 2.0 BlueHDI 180 EAT8 850 000 Kč
GT 1.6 PureTech 180 EAT8 865 000 Kč
Alisica (neregistrovaný)
Ne­zá­va­zně h­le­dá­m se­x. Př­ipr­av­en n­a ja­k­ýko­li exp­er­im­ent - http://photo0185313.cz17.club
David (neregistrovaný)
Názor na design je u každého jiný, mě se konkrétně starší maska vůbec nelíbí, světla jsou hrozná a motor 1,2 patří mezi spolehlivé, jeho neduh je tankování adetivovaného paliva jinak motor začne karbonovat.
Karel (neregistrovaný)
V první řadě bych chtěl poznamenat, že maska před faceliftdm byla daleko povedenější. Toto je taková tuctovka (alespoň na fotce). Také vidím jako chybu obsadit motor 1.6 PureTech jen do verze GT. Protože koupit si tento typ auta s malým tříválcem není dobrá volba. Ač může být R3 sebelepší stále je to tříválec se svými konstrukčními neduhy.
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?