Nový Mercedes třídy G se dočkal péče od Brabusu. Nechybí křídlo, vyšší výkon, ani pořádná kola

  • Nová generace Mercedesu-Benz třídy G se dočkala úprav od Brabusu 

  • Výkon základního osmiválce vzrostl na rovných 500 koní 

  • Zájemci si mohou pořídit kola o velikosti až 23″, aerodynamické doplňky, zvučnější výfuk a spoustu drobností do interiéru 

Nová generace Mercedesu-Benz třídy G se na trhu příliš dlouho neohřála a už přichází Brabus s prvními úpravami. Pokud jste tedy považovali sériový vzhled této novinky za příliš nudný a výkon základního osmiválcového benzinového motoru za nepříliš vysoký, pak vaše problémy právě našly své řešení.

Asi nejzajímavější věc, kterou Brabus pro novou třídu G aktuálně nabízí, jsou právě úpravy týkající se motoru. Nový software řídicí znamená nárůst výkonu o 58 kW (78 k) a o 100 Nm vyšší maximum točivého momentu. Celkově tak dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu čtyř litrů nabídne 368 kW (500 k) a 710 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h zvládne takto upravené „géčko“ za 5,7 s, což znamená zlepšení o 0,2 sekundy. Na nejvyšší rychlosti 210 km/h dané omezovačem se ale nic nezměnilo.

Doporučujeme: Nový terénní Mercedes-Benz třídy G je pořád stejný a má jen osmiválec

Posílený motor můžete ještě dále doplnit o zvučnější nerezový výfuk vybavený aktivními klapkami. Ten kromě emotivnějšího projevu nabízí rovněž funkci Coming Home, kdy i výkonná třída G ztichne, aby nebudila děti a neštvala sousedy. Součástí nabídky pak jsou také aerodynamické doplňky v čele s obrovským spoilerem umístěným nad zadním oknem a přirozeně nemohou chybět ani pořádná kola. Brabus nabízí velikosti 20 až 23 palců, kdy ty největší disky obouvají pneumatiky Continental, Pirelli nebo Yokohama o rozměru 305/35 R23.

A konečně zkrátka nepřijde ani interiér. Tam si můžete objednat třeba kovové pedály, podsvícené kryty vnitřních prahů s nápisem Brabus nebo nějaké to speciální čalounění.

Nový Mercedes třídy G se dočkal péče od Brabusu. Nechybí křídlo, vyšší výkon, ani pořádná kola
Ohodnoťte tento článek!
4.3 (86%) 10 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: