Nové nákladní pneumatiky Goodyear

přidejte názor
Autor: Redakce

Nové nákladní pneumatiky KMax Gen -2 a FuelMax Gen-2 jsou dalším příspěvkem k programu Goodyear Total Mobility, nabídce celoživotních služeb pro vozové parky, která zahrnuje unikátní řadu inovativních výrobků a řešení na podporu profesionální servisní sítě.

Hlavním přínosem obou nových řad je vysoký kilometrový proběh a hospodárnost pro vozové parky provozované v nadregionální a dálkové dopravě. Kromě toho byly vyvinuty speciálně jako odpověd na pokračující poptávku po pneumatikách s dlouhodobou životností, vysokým záběrem po celou dobu své životnosti a za jakýchkoli povětrnostních podmínek a také po pneumatikách schopných zvládat proměnlivé zatížení.

Nové řady KMax Gen -2 and FuelMax Gen-2 nahrazují v sortimentu značky současné pneumatiky KMax a FuelMax.

Pneumatiky Goodyear KMax Gen-2 pro řízenou a hnanou nápravu dodávají prémiový kilometrový proběh a umožňují tak především vozidlům v regionální dopravě optimalizovat životnost pneumatik a zvládat jízdu po komunikacích často ve velmi neuspokojivém stavu. Celkovým přínosem řady KMax D Gen-2 je až o 25 % vyšší provozuschopnost za každého počasí, o 15 % vyšší odolnost vůči poškození a o 5 % vyšší palivová hospodárnost při stejném kilometrovém proběhu jako u předchozí generace KMax.

Goodyear KMax S Gen2 a Goodyear KMax D Gen2 Goodyear KMax S Gen2 a Goodyear KMax D Gen2

Pneumatiky Goodyear FuelMax Gen-2 pro řízenou a hnanou nápravu poskytují vozovým parkům ve službách nadregionální a dálkové dopravy vysokou palivovou hospodárnost spolu s prodlouženým kilometrovým proběhem, lepším záběrem a nižší vnější hlučností. Nabízejí až o 10 % delší kilometrový proběh, o 30 % lepší provozuschopnost za každého počasí a nižší hlučnost, a to při stejně vysoké úrovni palivové hospodárnosti jako u předchozí generace FuelMax.

Goodyear je průkopníkem nejnovějších trendů na poli digitalizace a aktivně je také využívá. Všechny nové pneumatiky KMax Gen-2 a FuelMax Gen-2 proto obsahují i technologii radiofrekvenční identifikace (RFID). Čip RFID uložený uvnitř pneumatiky umožnuje jednoduchou identifikaci a napojení pneumatiky na správu pneuhospodářství a systém sledování polohy. Dovoluje propojení a komunikaci s cloudovým systémem na základě individuálního sériového čísla, což významně zefektivňuje řízení pohybu pneumatik. Dalším přínosem je i prevence krádeže, protože sledované pneumatiky lze jednoduše vystopovat.

Z hlediska legislativy nové pneumatiky vyhovují přísnějším předpisům pro zimní pneumatiky včetně podmínek pro označení symbolem hory s trojitým vrcholem a sněhové vločky (3PMSF). Díky nejnižší hodnotě valivého odporu ve své třídě přispívají nové řady KMax Gen-2 a FuelMax Gen-2 rovněž ke snížení emisí CO2 a pomáhají tak naplňovat budoucí náročné legislativní emisní cíle.

Goodyear FuelMax S Gen2 a Goodyear FuelMax D Gen2 Goodyear FuelMax S Gen2 a Goodyear FuelMax D Gen2

„Řady KMax a FuelMax byly uvedeny na trh v roce 2013 s cílem napomáhat dopravcům se snižováním jejich provozních nákladů. Jejich nová generace KMax Gen-2 a FuelMax Gen-2 je, pokud jde o palivovou hospodárnost, konektivitu a delší kilometrový proběh za všech povětrnostních podmínek, ještě přínosnější. V současné době jsme v nadregionální a dálkové dopravě svědky poptávky po co nejvyváženější výkonnosti, která umožňuje plynulé a efektivní každodenní nasazení vozidel. Nová řada majitelům vozových parků nabízí možnost, aby dále snižovali své celkové náklady na vlastnictví vozidel,” řekl David Anckaert, viceprezident pro užitkové pneumatiky Goodyear v Evropě.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?