-
České zastoupení automobilky Hyundai nabízí dealerům Škody a Volkswagen spolupráci
-
Chce je tak zachránit z jejich údajně nejisté situace, kterou měla způsobit aféra Dieselgate
-
Český Hyundai se ovšem zároveň soudí s devíti bývalými dealery
Automobilka Hyundai na českém trhu v minulosti už mnohokrát přitáhla pozornost aktivitami svého zastoupení proti značce Škoda. Fráze typu „soused z Mladé Boleslavi“ již zlidověly, možná si také vzpomenete na Octavie v základní výbavě vystavené v showroomech Hyundai nebo na billboard těsně u letiště hlásající „vítejte v zemi Hyundai“. Teď přichází další podobná záležitost.
České zastoupení oficiálně oznámilo, že rozeslalo dealerům automobilek Škoda a Volkswagen dopis, ve kterém jim „nabízí budoucnost“. Důvodem je údajně aféra Dieselgate. Kvůli ní se podle názoru automobilky Hyundai tito dealeři mohou cítit v ohrožení a právě prodej vozů této korejské značky by pro ně měl být řešením. Kromě jiného také kvůli růstu prodejů Hyundai na českém trhu.
Doporučujeme: Genesis G70 — Korejská konkurence pro BMW 3 nabídne šestiválec i samosvor
Uvidíme, jak dealeři na nabídku zareagují, příliš úspěchu ale čekat nelze. Podle statistik SDA totiž Hyundai letos v období od ledna do září meziročně navýšil prodeje o 3,7 %, jenže rostla i Škoda (o 4,2 %), stejně jako Volkswagen (o 5,8 %). Navíc Hyundai musí řešit problémy s nedostatkem dealerství kvůli dřívějším neshodám, které dokonce vyústily v protest dealerů značky a nakonec i k odchodu třetiny prodejců. Hyundai se následně obrátil k soudu. Posledním případem je žaloba z letošního července, v rámci které české zastoupení požaduje po devíti bývalých prodejích více než šest milionů korun.
Jsou to komici, letošní prodeje škody mi vychází průměrně 320 aut na prodejní místo, u hyundaie 296 prodaných aut na 1 místo.
Tak oprava, škoda letos průměrně 346 aut na jedno místo.
to jsou pacienti ti korejci už neví jak se znemožnit…mimochodem..běžná čekací doba na servis Hjondééé je 2 měsíce…u škodovky oprava na druhý den :))
To je ale ho.adina. 2M na servis?? Vzhledem k podstatně nižší poruchovosti H/K ve srovnání s VW/Š je to spíš opačně :-))
to je asi vtip s tou poruchovostí.
Ne vtip, realita. Nepamatuju se, že by H/K řešili např. problém kalibru tsi-motůrečičků …
To je blbost, mám už čtvrté Háčko (i30, i40, Féčko) a nikdy jsem nečekal na servis, Na pravidelný servisy se stejně objednáváš všude předem a na krizový situace mne přijmou kdykoliv a kdekoliv napříč republikou a ještě mi dají ZDARMA auťák na dobu než ten můj opraví. Podotýkám, že s vyjímkou jednoho vadnýho teplotního čidla aklimatizace a zadních brzd u i30 jsem s Háčkem žádný jiný problém neměl a mojí blbostí spáchaný škody mi opravily rychle a za mnohem nižší cenu než by to bylo u Škody.
Dříve jsem jezdil ve Fordech (Mondeo) bez problémů. A předtím Škoda Felicia, Fabia, Octavia a Superb a vždy problém, všechno trvalo, stálo to balík, náhradní auto nemají a kromě Superbu vždy za úhradu. Servis podváděl na fakturacích…
Tak jsem u Korejců a maximální spokojenost.
Nezapomeňte na rozsáhlost sítí VW/Š oproti Korejcům 🙂 Koneckonců tuhle značku si mnozí pořizující právě díky servisní síti 🙂 Navíc Korejci taky nejsou zrovna proslulí spolehlivostí, je spousta lidí co na ně nadává- samozřejmě to samé platí pro domácí značku … :-))
No u nás to už dávno začalo. Ale je to nějak divně Autosalon Hyundai byl hned vedle Škody. Teď je tam velká cedule “Otvíráme pro vás nový autosalon” ale zmizely korejská auta a nápis Hyundai …
Asi to nějak popletli ti kluci u nás …
No u nás to už dávno začalo. Ale je to nějak divně. Autosalon Hyundai byl hned vedle Škody. Teď je tam velká cedule “Otvíráme pro vás nový autosalon” ale zmizely korejská auta a nápis Hyundai …
Asi to nějak popletli ti kluci u nás …
Jsou to šašci z beskyd
jezdec Ty kaspare, prodej Hujde neridi sasci z beskyd, ale sasci z Prahy!!! V beskydech je pouze vyroba!!!
Nerozčiluj se, stejně to nikomu zaujatému nevysvětlíš, že ti pitomci v čele s Vošickým, co tohle vymýšlejí, sedí v Praze.
Vošický je Škodná… Je to neschopný politik, kterého předchozí zastoupení automobilek naštěstí vyhodily, tak nyní škodí v Hjundaji… Taky dobře… A mezi námi- servisy Hjundaj mají nízkou kvalitu umu mechaniků- garančky není nejmenší problém, ale pokud dojde na větší opravu, je to průser, který přeplatíte…
Ano je to nesvar ale spis jednotlivych lidi v servisech. Nevymena motoroveho oleje neni chybou automobilky, ale jednotlivce. Za to platit za 3,5 l motorového oleje pres 3000 mi prijde taky uhozeny. Zas je to jen o lidech. Kazdej ma svoji znacku kterou voli. Tu zlou povect jim ale kolikrat delaji vlastni zamestnanci v servisech. Predrazeny ceny nevybavenych aut u škodovek a prehnana reklama u hyundaie. Servis trva pri objednani stejne dlouho a zavisi to opravdu jen na lidech v servisech.
To koukám, že chce hyundai ukázat svůj know-how, je vidět, že tam nejsou zas takový arogantní lidi a chtěli to dávat i do světa pro lepší zítřky
Co člověk to jiný názor, já jsem už pár let fandu korejských výrobců a zatím bych opravdu neměnil. Vozy jsou především dostupné pro většinu lidí.