Galerie: 12 nejlevnějších aut na českém trhu, která jedou přes 250 km/h

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • Na auto rychlejší než 250 km/h vám stačí méně než milion

  • Porsche „gentlemanskou“ dohodu německých automobilek nedodržuje

Hranice 250 km/h má magickou přitažlivost. Částečně proto, že je to číslo tak hezky „půlkulaté“, ale hlavně díky tomu, že ikonické rychlé a sportovní modely německých značek mívají udávanou maximální rychlost právě 250 km/h. Jde o důsledek gentlemanské dohody tamních automobilek, i když třeba Porsche elektronické omezení nejvyšší rychlosti nepoužívá.

Doporučujeme: Pět hrubých řidičských chyb, které vás mohou na silnici stát život

Jak jsou nová auta stále silnější a výkonnější, dnes už vám k překonání „magické“ hranice 250 km/h stačí necelý milion. A za dva miliony můžete mít auto, které jede přes tři sta. Výběr dvanácti nejlevnějších aut na českém trhu, která se dostanou přes 250 km/h, najdete v přiložené galerii.

Galerie: 12 nejlevnějších aut na českém trhu, která jedou přes 250 km/h
Ohodnoťte tento článek!
2.09 (41.74%) 149 hlas/ů

22 KOMENTÁŘE

  1. No nevím, rád bych viděl u aut ty ceny. Pod milion Focus a Civic asi jo, těsně bez žádné další volitelné výbavy, u ostatních pochybuji, nechce se mi to všechno hledat, ale Kia, Alfa, ani Subaru pod milion za nové nelze a ostatní myslím taky ne.

  2. 250Km/h umela i moje Toyota Celica r.v. 1998 a zdaleka nemela otacky v cervenych cislech.
    Porizovaci cena 80.000,- Kc.

  3. ani neni treba aby auto litalo dvestepade staci 150-180 … ale at to udela za 15 vterin, pruzne zrychleni je pro mne milionkrat zajimavejsi nez maximalka na kterou potrebuju dve minuty a dvacet kilometru volny dalnice !

  4. V dobře načipovaný klasický pochcaný Oktáve 1.9 TDi 81kW mi tachometr končí na 225km/h a otáčkoměr jde o kus dál. Do červenýho. Brácha měl dobře udělanýho NAFTOVÝHO Leona TDi a ten šel přes 240km/h. Věřím,že s delší převodovkou a dalšímy potřebnými úpravami by hranici 250km/h jistě pokořil. Ceny aut směšný. Naopak jízda ve Ferarri (červený placatý asi F440) oproti bráchovýmu Leonu pro mě byla velkým zklamáním. Větší adrenalin a zrychlení bylo v Leonu,kterej měl papírově “poloviční” výkon. Na co auto za milion ?? Navíc pro mě je důležitější pružný zrychlení jak píše Filda a tady na plný čáře vyhrávaj dobře udělaný rotačky a PDéčka… sorry,furt se tu všude hejtuje nafta,ale já vůbec nevim proč. Nic benzínovýho mi zatim neuspokojilo.

    • 2jkova tdi octavie cipnuta mi jela 235km/h a po uprave prevodovky jela 256km/h. na 18ctkach. v nemecku se to bylo zkusit a uzasny svezeni tady v CR uz to bylo horsi, musel jsem dokoupit 17ctky aby se dalo jezdit ale jinak super.

    • Co by to bylo za článek o rychlostech 250+ kdyby se v komentářích neobjevila přečipovaná oktávka v tdičku.

    • tak bezesporu… 1.9TDi je synonimum slova ULTRAMEGASPORT, trhač rodidel, koberce a požírač dětí!
      Od takových bestií by se ty “červený placatý” měly držet sakra daleko, aby si náhodou neuhnaly ostudu. #NOSMOKENOFUN #TDIisLIFESTYLE!BRO!! #NOchip-NOTDI

  5. Autor asi zřejmě ještě nikdy neslyšel o Chevroletu Camaro mod. řada 2017, 470 koní, objem 6,2 l, z nuly na 100 za 4,1 vteřiny, cena lidová – pouhých 1 500 000 ,- Kč. Jedno jsem si sám pořídil ….. bomba, debila s Porchem potkáte každý den…..

    • Ford Mustang s pětilitrovou V8 se pod milion nevejde. Před faceliftem se prodával lehce nad milion, po faceliftu podražil o nějakých sto tisíc korun.

  6. Asi všechny dnešní hothatche nad 250HP dají cca něco málo nad 250km/h. Cupra s omezovačem údajně na 250 dá 262 podle GPS, asi tu gentlemanskou dohodu Španělé pochopili poněkud volněji.

  7. Pane boźe tyhle keci o oktavkach atd ! Je videt panove .źe jste v ničem poradnem jeste nejely ,stacilo by treba V6, nebo V8 nedejboze V 10 ,V 12 ! Spadla by vam brada !!!

PŘIDAT KOMENTÁŘ: