Vít Otípka (neregistrovaný)
Zdravím, tak tenhle motor máme v Passatu a je fakt, že ve 2 tis. ot. to i na III. "hodí hlavou" o opěrku ..... :-) .... pak už to "ochabne" .... ale pocitově to jede více (to je holt ten "krouťák"), než GOLF R (Passat byl vlastně jen "přídavek" ke Golfu) ........ tedy jen než se Golf "roztočí", ale i tak máte z Golfu pocit, že to jede tak nějak "normálně" ... tedy dokud se nepodíváte na tachometr!!! .. a to jej stále ještě zajíždím ..... :-). Teď jsem jen zvědav, jestli se ten diesel nerozpadne, když má větší výkon, než moje "bývalé" Subaru GT z roku 1995 ... :-( ....... tím si jenom připomínám, že jsme měli "chrochta" naposled (Octavie I.) v roce 2005 ........ potom jen samá benzínová turba (poslední, MAZDA CX7 neměla chybu = majitelé benzínek se usmívali a Vy jste si s nimi tykali ... :-)) ....... i když i tento "chrocht" jezdí těsně pod 10l/100 ........ pořád to je ale skoro polovina spotřeby CX-7 ... jasně, se mnou!!!......... ale i manželka to pod 15 nestáhla!!! Tak ať to všem jezdí!!! ( i když nyní již bez "ručky" a s DSG ...... ach jóóóóó, proč mě táta učil meziplyny ... :-( ) VITA
Vašek Zelenka (neregistrovaný)
Další z řady dieslovejch zdechlin.....kdo se chce projet, musí jít holt do benzínu. Klidně nějakej starší kombik (ať je to váhově podobné k prezentovanému Kodiaqu RS) Subaru, BMW, Pašík....i starý Volvo 850 T-5 R z 90. Let si s timhle vytře zadnici :( nedávno jsem se projel v notně upraveném Volvu V70 II R..... má to "jen" 350HP, ale to 19T Turbo dělá s tím 2 tunovym kombikem nezkutečný věci, holt benzín. O Subaru ani nemluvím
Jirka_26 (neregistrovaný)
Jsi tak hloupý normálně nebo to po nocích trénuješ? Když má něco velký motor o 100 kobyl víc, tak je jasné, že bez ohledu na rok výroby bude rychlejší. Mám také benzín, pouze 180 koní a jsem naprosto spokojený, protože nemám problém s tím, že mě při mé běžné cestovní rychlosti dává i Matiz... :-) Zkus přestat machrovat a spíš se věnuj léčbě svých komplexů.
Vašek Zelenka (neregistrovaný)
Tak nemám rád, když je na velký almaře (SUV) teatrální nápis "RS" přitom je v tom motor z traktoru. Ale jsem zvyklej, že "Ochcávkáři s tédeíčkem, co táhne vocpodu", hystericky vřískaj, když je někdo upozorní, že plácnu !rodinné kombi! 850 T5-R, kterému je 25 let rozdrtí tuhle ubludu i teď.... jo, jsem petrol head se Subaru Impreza....Subaru je Subaru! A notně upravenej Saabik Aero, nebo druhá generace Volvo V70 T5 s turbem kkk-24 pofacelift 2005-2007 trhá na světlech i M3..... přitom nemá na 5. dveřích tyhle trapné nápisy. Prostě 2 tunové rodinné kombíky :-)
Zvoník (neregistrovaný)
Pravda, pravda. Škodovky se vyznačují tím, že výrobce do nich montuje pro vnitřní trh spoustu kurvítek! Než to vychytáš, stojí Tě to spoustu peněz a nervů. Po 16-18 letech vychytávání je to auto už spolehlivé. Ale to už bys měl dávno několikrát na nové zahraniční bez značky ŠKODA!
Vigo (neregistrovaný)
Když už se dělá tak zbytečná a nesmyslná práce jako je popis grafu slovy, je třeba alespoň umět z grafu číst hodnoty. Jinak přeju hodně štěstí pánům při hádce, který pekáč je nejlepší a nejrychlejší.
Nagy (neregistrovaný)
Pane bože pořád tady budou psát jak je Škodovka hnůj a mají staré křápy . Za 15 let už tady auta z 90' nebudou jsem zvědavý cím budete jezdit když na pořádné nove značkové silné auto tady nemá 99% lidí. Nakonec vám zůstane stejne ta Škodovka nebo 10 leté auto. Ale už nikdy nebudete mít čisty motor jak byl kdysy. EU se postará. a hlavně budou všude kamery které vás změří a šup pokutička a body. Takže vám silný motor bude k ho....
Vaclav Zelenka (neregistrovaný)
Staré křápy prej :-D hele řeknu ti malé tajemství, jsou auta, která mají x krát lepší antikorozní úpravu než dnešní šmejdy, které vykazují známky koroze už po 5 letech. Například Švédsko - Volvo, některé typy Saabů. Nová Volva už půjdou do kytek taky rychleji, protože Geely, protože nařízení EU. Ale není pravdou, že už nebude možnost jezdit s auty z 90. let, kdo se o svoje auto stará, tak klidně může jezdit i za 20 let. Často jezdím na srazy a vídám Volva, která nenesou známky žádné koroze! auta z let 1985-2005, poklepeš na karoserii a je to jak když klepeš na tank. Poklepeš na dnešní šméčko a je to jak když klepeš na umělohmotnej kyblík. A že se tunerská základna činí takovym způsobem, že tyhle bestie natřou vše kromě supersportů a vyloženě závodních aut. Kopnu si malou domů, ač majitel Imprezy, tak korejci na antikorozní ochranu kašlou a vždycky kašlali, hnije to. Časem půjdu do Volva V70 II T5, potřebuju něco většího kvůli rodině. Radši dám 300 000 za profi tuning včetně výměny komponentů, než abych si koupil dnešní shit bez tváře, kterej ve finále stejně nějak závratně nejede a všechno je to o pocitovejch Nm a ne HP. Audi bohužel nemohu, značka mi nikdy nepřirostla k srdci.
Vasek Zelenka (neregistrovaný)
proč si Daimler koupil z majoritní části Kuvajt? proč má Subaru z největšího podílu Japonsko? A co Audi, Bugatti, Bentley, MAN, Scania, Skoda, Porsche! Ducati, které patří koncernu VW? a co ostrovní Británie? Je snad Bugatti, Porsche, Aston, Audi atd. zkrachlej šmejd? ne, byl zkoupen... A těch případů máš v automobilkách další desítky. To že půjde Volvo pod taktovkou GEELY do kopru je však smutné. Zkrachli kvůli lidem, kteří nebyli ochotni za kvalitu a značku připlatit a radši si zadek vozili v prašivym .....kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti *unda je :-)