Jirka pejsek (neregistrovaný)
Mno,vono když je v autě, které jede po lince najednou až 6 lidí, navíc se průběžně mění během pohybu vozu po lince,tak by jeden nemocný během dne dokázal infikovat stovky spolupracovníků. Z kanceláře to těžko posoudite
Petr (neregistrovaný)
Výroba aut může skončit klidně na půl roku. Stejně jde na Evropu krize a nová auta nikdo kupovat nebude. Pro nás méně movité jsou plné autobazary,plné inzertní portály,kolikrát je vidět auto u cesty s papírem na okně "prodám". Aut je tolik,že 1 rok výpadku výroby nevadí. Problém je výroba potravin a zboží denní spotřeby,např. já kupoval nové auto v roce 1975 a to Š100 a potom nový Favorit v roce 1993.Od té doby už jenom ojetiny do 40 tis. kč.Pro drahé energie,potraviny a vše kolem bydlení je nemožné ušetřit na nové auto.Leda,že by spořili ještě minimálně dve senioři v rodině.To nemluvím o blížícím konci spalováků a nutnosti jít časem do elektřiny.Jezdění spalovákem bude postupem doby tak znevýhodněno,že se nebude dát jet ani 1x týdně do Kauflandu.
Jana (neregistrovaný)
No vláda nařídila karanténu ČR, zavřela skoly, požaduje omezit styk s lidma pod pokutou 3000000kc, ale žene lidi do prace kde vedle sebe dělá 40 lidi a v celé firmě je 1500 lidi. Nechápu v čem spočívá význam karantena. Když se nakazi jenom 1% zamestnancu tak to pak teprve bude řetězová reakce. To čemu se říká u nás karantena je jenom poloviční karantena bez úspěšných vysledku.
Honza (neregistrovaný)
Ono neni na skodu se zamyslet nad tim ze berou silene mzdy a 80 procent z nich nema ani vyuceni. Co budou delat az je skoda propusti protože vetsina z nich ma uvery a hypoteky na nynejsi plat a kdyz pujdou nekam jinam tak jak asi dopadnou