Pepíček
(neregistrovaný)
16. 3. 2020 12:15
Tak ať zůstanou doma, ale bonus zkrouhnout na půlku, nebo pak nadělat.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
16. 3. 2020 15:14
Ty jsi asi trošku mimo mísu,ten bonus mají za lonský rok. Ale asi je to jen tvoje závist,že ty ho nemáš.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka pejsek
(neregistrovaný)
16. 3. 2020 14:05
Mno,vono když je v autě, které jede po lince najednou až 6 lidí, navíc se průběžně mění během pohybu vozu po lince,tak by jeden nemocný během dne dokázal infikovat stovky spolupracovníků. Z kanceláře to těžko posoudite
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Renda
(neregistrovaný)
16. 3. 2020 14:51
To máme chytráku za loňský rok kdy jsem v práci od soboty do soboty a začínal už v neděli. Pojď k nám. Tady Ti ten hřebínek na páse spadne.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
16. 3. 2020 18:51
Výroba aut může skončit klidně na půl roku. Stejně jde na Evropu krize a nová auta nikdo kupovat nebude. Pro nás méně movité jsou plné autobazary,plné inzertní portály,kolikrát je vidět auto u cesty s papírem na okně "prodám". Aut je tolik,že 1 rok výpadku výroby nevadí. Problém je výroba potravin a zboží denní spotřeby,např. já kupoval nové auto v roce 1975 a to Š100 a potom nový Favorit v roce 1993.Od té doby už jenom ojetiny do 40 tis. kč.Pro drahé energie,potraviny a vše kolem bydlení je nemožné ušetřit na nové auto.Leda,že by spořili ještě minimálně dve senioři v rodině.To nemluvím o blížícím konci spalováků a nutnosti jít časem do elektřiny.Jezdění spalovákem bude postupem doby tak znevýhodněno,že se nebude dát jet ani 1x týdně do Kauflandu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jana
(neregistrovaný)
16. 3. 2020 21:12
No vláda nařídila karanténu ČR, zavřela skoly, požaduje omezit styk s lidma pod pokutou 3000000kc, ale žene lidi do prace kde vedle sebe dělá 40 lidi a v celé firmě je 1500 lidi. Nechápu v čem spočívá význam karantena. Když se nakazi jenom 1% zamestnancu tak to pak teprve bude řetězová reakce. To čemu se říká u nás karantena je jenom poloviční karantena bez úspěšných vysledku.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
17. 3. 2020 22:22
Ono neni na skodu se zamyslet nad tim ze berou silene mzdy a 80 procent z nich nema ani vyuceni. Co budou delat az je skoda propusti protože vetsina z nich ma uvery a hypoteky na nynejsi plat a kdyz pujdou nekam jinam tak jak asi dopadnou
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat