Vlákno názorů k článku Pět nepovedených ojetin značky Škoda, kterým je lepší se úplně vyhnout od Johny - Je zcela zásadní rozdíl v úrovni péče i...
Johny
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 22:08
Je zcela zásadní rozdíl v úrovni péče i používání vozidla u soukromé osoby a u firemního vozu. Dále je nutné si uvědomit, že celkového množství prodaných vozů je cca 75% firemních. No a nakonec je nutné si přiznat, ať se to PR odd. Škodovky a mnoha "škodofkářům" nelíbí a nechtějí to slyšet, tato značka je prachsprostá spotřebka, uměle předražená o 15 %, aby zákaznící nabyli dojmu, kdovíco si nekupují. V jádru to není vysloveně sr.čka, jak se o ní mnozí vyjadřují, jen jde zkrátka o běžné konzumní zboží, jako je Fiat, Renault, Kia, Hyundai, atd., jen díky cenové politice a marketingové masáži vydávané za cosi "lepšího" jako Opel nebo VW. No a občas se každému výrobci něco úplně nepovede, to se stává i prémiovým automobilkám, ovšem ne v takové míře, jako u Škodovky, ta to jen napraví až časem, v tichosti a většinou v rámci faceliftu nebo "modernizace", aby si to nechala zákazníky zaplatit, takže pak jsou ročníky nepovedených vozů, které v záruce prvomajitelům vydrží a bazaroví kupci pak spláčí nad výdělkem a živí přemnoženou síť servisů a výrobců ND. No a o tom to je...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
30. 7. 2017 11:43
Souhlasim az na jdnu vec. A to s predrazenim o 15%. Papirove samozrejme ano, ale cast toho predrazeni dela jakasi nehmotna hodnota. Jezdil jsem Skody Octavia I, Octavia II, Rapid. Dale H i30, C Berlingo a v rodine je Ford Courier. A musim rict, ze ergonomii (samozrejme subjektivni dojem a dost dela moje typicka evropska postava, ktera v K
orejci pro prcky trpi) a dalsi drobnosti, jako sparovani tel. s bluetooth, nevrzajici interier, maji vyresene daleko lepe. Dalsi vec je cena nahradnich dilu a take v Hyundai treba na zavadu tempomatu (obsas fungoval, obcas ne) rekli "To je normalni, to obcas dela". Ani Skoda nebyla dokonala, ale treba kdyz upadl knoflik ovladani zrcatek, vymenili jej za uplne jiny a pry hned zmenili subdodavatele. Proste tam byl jakysi vyvoj. Forf ma zase uz roky problemy s centralem a nikdo to neresi. Proste s tim musite pocitat, ze u fordu budete obcas menit zamky. Zavady na motoru na ani jedne Skode nebyly, takze argumet ze svitilna v kufru nevyvazi rozsypany motor jsou pro me zatim, jen tlachanim. Ja si myslim, ze Cesi jsou obecne moc hmotne zamereni. Jako nejsou treba ochotni platit za pc software, mobilni app nebo hudbu, protoze to neni nic hmotneho, ale hodiny prace za tim nevidi.Pak samozrejme vidi Skody jako predrazene, protoze nemaji takovou katalogovou vybavu. Ale jsou tam i jine veci. Delal jsem v dodavatelske spolecnosti do automotive a koncern jednoznacne nejvyssi naroky na tolerance a zmetky pohledovych dilu. Nekdy az absurdni. Cele to podle me potvrzuje i to, ze Skoda nema zdaleka nejvyssi marze, takze to neni tak, ze by byli jen hamyzni. Nekdo muze mit samozrejme jinou zkusenost, ale tak to vidim ja :-)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat