Názor k článku 10 ekologických „kazítek“, která prodražují provoz auta od PeaK - Mám zkušenosti s Downsizingovými zážehovými motory do VW...

PeaK (neregistrovaný)
Mám zkušenosti s Downsizingovými zážehovými motory do VW a od Forda a zodpovědně říkám, další auto bude šestiválec s objemem 2 litry+ bez Troublemakeru (turba). Proč ne downsizing? Praskající hlavy - špatný teplotní manegement, vydírající se ventily - špatná konstrukce hlavy - ventily jsou mechanicky namáhány mimo osu, odcházející turba - nejen vypínání - prostě je to poddimenzované pro tu zátěž, poddimenzované spojkové soustrojí, odcházející uložení hřídelů - nevhodné dimenzování pro nejen pro start stop, ale především pro dlouhodovou zátěž (vydírá se komponzice na ložiscích), zakarbonovávání motoru a problémy s mazáním (nesmyslné intervaly výmeny oleje) - motory často běhají na sucho - což vede opět k destrukcím Jasně nová tahle auta fungují, ale za vše mluví prodloužení záruky u Škoda Auto na 5 let/100 000km - drobné, prodloužení záruky na 5let/150 000 km 10000 + Kč