Citroën přichází v roce svých 100. narozenin s novou verzí filmu o své historii

  • Citroën v roce 2019 oslaví 100. narozeniny: 100 let odvahy, inovací, sportovních úspěchů a legendárních reklam

  • Všechny tyto přívlastky se objevují v nové verzi kampaně značky, v níž se ve čtyřech nových scénách vrací stopař z 1. dílu

  • Film představuje nové legendární modely, ale také osobnosti neoddělitelné od historie značky

Citroën v březnu uvedl první díl své kampaně a nyní se vrací s novou verzí, na jejímž vzniku se podílela agentura Traction. V tomto 2. dílu, který bude vysílán i v zahraničí, se na scénu vrací stopař z předchozího dílu a s ním čtyři nové sekvence:

  • Jacques Séguéla/Citroën DS:ve voze DS Pallas se v šedesátých letech objevuje slavný reklamní tvůrce, který byl autorem kampaní Citroën z osmdesátých let (Divoké šípy, AX na Velké čínské zdi, Visa GTi na letadlové lodi Clémenceau, CX s Grace Jones, atd.) a vynálezce výpravných reklam, pro něž měl nadání i sám André Citroën.
  • Xsara Picasso:našemu hrdinou zkříží cestu dítě, které se mu velmi podobá, jež sedí v prvním kompaktním MPV značky.
  • Sébastien Loeb/Citroën Xsara WRC:náš hrdina nasedá společně se Sébastienem Loebem do závodního vozu, s nímž se v roce 2004 stal poprvé mistrem světa v rallye. Se svým spolujezdcem Danielem Elenou
    získal pro značku osm titulů v Poháru konstruktérů a jako pilot dosáhl na devět titulů. Tyto výsledky jsou navždy vryty v srdcích fanoušků značky, která od počátku umožňovala památné výkony, jako byly výpravy v polopásových vozech Citroën.
  • Nové SUV Citroën C5 Aircross:film pokračuje na palubě nejnovějšího vozu značky, v němž se sešla parta dobrodruhů. Připomínáme, že nové SUV Citroën se zde v reklamě představuje úplně poprvé, několik dnů před spuštěním své vlastní reklamní kampaně.

Film, který je skutečnou ódou na svobodu, ilustruje historii značky Citroën, která započala v roce 1919:„Sdílíme stejnou lásku ke svobodě již 100 let.“ Záběry doprovází nadčasová úspěšná píseň „Take a long way home“ v interpretaciRogera Hodgsona, spoluzakladatele skupiny Supertramp.

Předchozí reklamní film, který již v tomto roce získal několik ocenění od časopisu Auto Moto či od portálu Top Com, na konci roku obdržel v Paříži dvě nové ceny – Grand prix de l’Annonceur de l’Année (Velká cena pro zadavatele reklamy roku) a cenu Coyote Automobile od stejnojmenné společnosti.

TITULKY
ZADAVATEL AUTOMOBILES CITROËN

ZA CITROËNArnaud Belloni, Claudine Borel, Stéphane Barbat, Anne Boura.

 

AGENTURATRACTION

ZA TRACTIONBertille Toledano, Hugues Reboul, Julien Grimaldi, Anyce Nedir, Marina Kovalenko

ZA STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ:Philippe Martin Davis

VEDOUCÍ VÝROBYStéphane Xiberras

VEDOUCÍ VÝROBYNicolas Lautier

UMĚLECKÝ ŘEDITEL Matthieu Vivinis

COPY-WRITERJean-Romain Sparano

INTERNET Nathalie Sanseigne

TV PRODUCENTCaroline Petruccelli

PRODUKCE Insurrection

ZVUK Gum

REŽISÉR François Rousselet /Thierry Poiraud

KAMERA Stéphane Fontaine/Mathias Boucard

HUDBA „Take the long way home“, interpret Roger Hodgson, spoluzakladatel Supertramp

Ohodnoťte tento článek!

PŘIDAT KOMENTÁŘ: