Audi TT RS se v rámci faceliftu skoro nezměnilo. A to je dobře

  • Audi TT RS prošlo modernizací, která přinesla jen kosmetické změny 

  • Pod kapotou stále zůstává přeplňovaný pětiválec o výkonu 400 koní 

  • V současné nabídce modelů řady RS je TT to nejrychlejší, co si můžete pořídit. Rychlejší je už pouze R8


Automobilka Audi má program pro letošní rok hodně bohatý. Jednou z mnoha novinek je i modernizovaný model TT RS, který následuje loňský facelift klasického TT. A protože ten byl spíše decentní, nepřekvapí, že ani změny vrcholné verze nejsou nijak radikální. Což je vlastně dobře.

Nejvíce novinek se týká vnějšího designu. V rámci modernizace technici vylepšili systém chlazení. To si vyžádalo úpravu přední části auta, kde jsou nově ještě větší otvory pro přívod vzduchu do motorového prostoru. Měnila se také maska chladiče, standardem jsou diodová světla (na přání můžete získat světla Matrix LED), vzadu je nově tvarovaný spoiler, jiný difuzor a dvě velké oválné koncovky výfuku.

Test Audi Q8 50 TDI quattro: Zaručený hit

Do nabídky barev karoserie přichází odstín Kyalami green. Vylepšit vnější vzhled si můžete také za pomoci paketů s detaily v leskle černé barvě nebo v provedení matného hliníku. Interiér nabídne čalounění Alcantarou, na přání dostanete kůži Nappa. V kabině se ale celkově nic nezměnilo. Snad jen s výjimkou vylepšeného multimediálního systému.

Pohon modernizované verze má pořád na starost přeplňovaný pětiválec, naladěný na 294 kW (400 k) a 480 Nm. Ten je spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou S tronic a samozřejmě nechybí pohon všech kol. Kupé dokáže vystřelit z nuly na 100 km/h za 3,7 s, což z něj v aktuální nabídce modelů řady RS dělá to vůbec nejrychlejší, co je k dispozici. Rychlejší je pouze R8, přičemž základní provedení zvládne stejnou disciplínu pouze o 0,2 s rychleji. Nové modely RS 6 nebo RS 7 teprve přijdou v letošním roce a také u nich je otázkou, jestli vůbec budou rychlejší než pětiválcové TT RS.

Audi TT RS dorazí k dealerům ve modernizované podobě už letos na jaře. K dispozici bude jak základní kupé, tak varianta Roadster s plátěnou stahovací střechou.


Audi TT RS se v rámci faceliftu skoro nezměnilo. A to je dobře
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 4 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: