Že je přestavba Suzuki Jimny na Mercedes-Benz G 63 AMG 6×6 nesmysl? Tak to se pletete

  • Tohle není další laciná replika, ale kvalitní studentský projekt 

  • Základem auta vypadajícího jako šestikolová třída G je Suzuki Jimny 

  • Vůz vznikl na Nihon Automotive Technology School

  • Přestavba vyšla na 9000 dolarů, není to ale pravá šestikolka 

Mnoho zajímavých aut je pro mnoho lidí cenově naprosto nedostupných. Někteří se s tím smíří, jiní zkusí jít štěstí více naproti a postaví si repliku. Na internetu najdete nepřeberné množství nepovedených, (někdy až bizarních napodobenin, ale to, co vzniklo na japonské škole Nihon Automotive Technology, se k této skupině rozhodně neřadí.

Doporučujeme: Chcete Maybach G 65 Landaulet? K dispozici jsou hned tři, potřebujete ale 30 milionů

Jde o zmenšenou šestikolovou třídu G. Základem repliky je miniaturní Suzuki Jimny. Jeden vůz posloužil celý, ze druhého byla převzata zadní náprava, která následně našla své místo na prodlouženém rámu prvního vozu. Úpravy zahrnují například pozměněný systém brzd, nicméně do techniky jako takové se nezasahovalo. Japonský vůz sice má šest kol, ale opravdové 6×6 to není.

Dvanáctičlenná skupina japonských studentů pracovala na projektu od loňského července. Cílem bylo předvést vůz na lednovém tokijském autosalonu, což se povedlo. Auto se navíc nakonec podařilo přihlásit do provozu.

Doporučujeme: Hennessey představuje šestikolový VelociRaptor. Má přes 600 koní a stojí sedm milionů

Zajímavá je i cena. Přestavba stála v přepočtu zhruba 200 tisíc korun, přestože třeba maska chladiče nebo světla mají opravdu původ u Mercedesu (samozřejmě vše muselo být zmenšeno, aby se to na Jimny vešlo). Kvůli nízké ceně ale například na zadní korbě nenajdeme dřevo, nýbrž pouze lak, který se má jako dřevo tvářit.

Každopádně výsledek je velmi povedený a k japonské škole Nihon Automotive Technology přitáhl zaslouženou pozornost.

Že je přestavba Suzuki Jimny na Mercedes-Benz G 63 AMG 6×6 nesmysl? Tak to se pletete
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: