Tříkolka Vanderhall Venice: Výkon 200 koní, pohon předních kol a cena 770 000 Kč

  • Americká společnost Vanderhall nabídla už dříve tříkolku Laguna, nedávnou novinkou je její levnější verze Venice 

  • Technika je shodná, ale cena je nižší o půl milionu korun 

  • Venice používá plastovou karoserii, Laguna dostala karbon 

  • O pohon se stará přeplňovaný čtyřválec GM, hnaná je přední náprava 

  • Cena tříkolky Venice začíná na 770 000 Kč 

Pokud už pomalu začínáte střádat plány na teplejší dny a uvažujete o něčem poněkud nevšedním, mohl by vás zajímat společnost Vanderhall. Americký výrobce tříkolek zařadil po prvním, ne zrovna levném modelu Laguna, do nabídky také cenově dostupnější variantu Venice.

Doporučujeme: Elemental RP1 míří na absolutní rekord Nürburgringu. Pomoci má extrémní přítlak

Cenovou dostupnost ale berte v uvozovkách. Za tříkolku Venice pořád v přepočtu zaplatíte minimálně 770 000 Kč. Laguna (na videu níže) ovšem může být o půl milionu dražší, přestože technika je do značné míry shodná.

Pohon má v obou případech na starost zážehová přeplňovaný motor 1,4 l od GM, převodovka je šestistupňová automatická a hnaná jsou kola přední nápravy. Jenže zatímco Laguna dostala na svůj hliníkový základ karbonovou karoserii, Venice si musí vystačit pouze s plastem ABS (Acrylonitrile butadiene styrene). Ten se běžně využívá při 3D tisku.

Doporučujeme: Dartz Prombron Black Alligator je přehlídka nevkusu pro ruské milionáře

Přesto stroj pořád nabídne nevšední svezení. Výkon 147 kW (200 k) postačí k akceleraci z nuly na amerických 96 km/h (60 mil v hodině) za méně než pět sekund. Nejvíce se rozjedete na 210 km/h. Řidič navíc sedí jen něco málo přes 11 cm nad silnicí. Celková výška stroje činí 1,22 m.

Pokud chcete být jedním z prvních vlastníků Vanderhall Venice, prozatím stačí uhradit rezervační poplatek 250 dolarů (6400 Kč). A jestli vás zajímá karbonová verze Laguna, na tu budete potřebovat minimálně 1,3 milionu korun.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: