Škoda Kodiaq Scout má vždy čtyřkolku a těžšího terénu se nebojí

  • Škoda představuje model Kodiaq Scout

  • Má standardně pohon všech kol a ochranu podvozku i motoru

  • Základní výbava je velmi bohatá

  • Poprvé se představí na autosalonu v Ženevě

Mladoboleslavská automobilka přiveze na autosalon do Ženevy novou verzi velkého SUV Kodiaq. Jmenuje se Škoda Kodiaq Scout, takže označení Scout nezůstane vyhrazeno pouze pro „poloterénní“ verze běžných modelů. I Kodiaq Scout se dodává pouze s pohonem všech kol a poznáte ho především podle kontrastních prvků ve stříbrné barvě.

Pod kapotou může mít Kodiaq Scout čtyři různé motorizace. Základní je motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) se zrychlením 0-100 km/h za 9,8 sekundy, nad ním je jednotka 2.0 TSI o výkonu 132 kW (180 k) a zrychlením 0-100 km/h za 8,0 s. Turbodiesel 2.0 TDI se dodává ve verzích o výkonu 110 a 140 kW (150 a 190 k), u nich Škoda udává zrychlení 0-100 km/h za 9,5 s, respektive za 8,9 s.

Doporučujeme: 9 důvodů, proč se bude Škoda Kodiaq prodávat víc než dobře [první jízdní dojmy]

Na výbavě Škoda rozhodně nešetřila. Kodiaq Scout má například v základu přední i zadní LED světla a 19″ kola. Pohon všech kol je u modelu Kodiaq Scout rovněž standardem. Navíc dostanete nastavitelný režim Offroad, který mění podle potřeby vlastnosti pohonu. Adaptivní podvozek DCC a možnost volby jízdních režimů také nechybí. Standardně má Kodiaq Scout  tzv. paket pro špatné cesty s ochranou motoru a podvozku a přední i zadní parkovací senzory.

Kodiaq Scout dostal ale i parkovací kameru, bezklíčový přístup, multifunkční volant a sedačky z Alcantary. Škoda Kodiaq Scout disponuje světlou výškou 194 mm, přechodový úhel je 19,7°, přední a zadní nájezdové úhly mají hodnoty 22,0°, resp. 23,1°. V režimu Offroad dokonce Kodiaq oddaluje zásahy systému ABS, aby mohl například v hlubokém sněhu, písku nebo štěrku brzdit tzv. „klínem“.

V režimu Offroad se také posunou zásahy kontroly trakce a stabilizace, elektronicky řízený diferenciál se simulací uzávěrky se aktivuje rychleji. Jinak zůstává na Kodiaqu Scout všechno „při starém“ včetně rozsáhlé bezpečnostní a asistenční výbavy. Premiéru si novinka odbude na autosalonu v Ženevě, kde se ukáže 7. března.

Další podrobnosti o nové Škodě Kodiaq Scout najdete v tiskové zprávě.

Otevřít tiskovou zprávu

Škoda Kodiaq Scout má vždy čtyřkolku a těžšího terénu se nebojí
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů

3 KOMENTÁŘE

  1. Nadpis je trochu matoucí. „Škoda Kodiaq Scout má vždy čtyřkolku“. Jenže když jsem si to přečetl, řekl jsem si: to už nemá HALDEX? tedy ne vždy čtyřkolku ale 2kolku s možností sepnnutí 4 kol při prokluzu.
    Ale je mi jasné, jak to bylo myšleno, po přečtní. Jen to trochu zmátlo zpočátku.

PŘIDAT KOMENTÁŘ: