Porsche 911 Carrera GTS má už také přeplňování. A výkon jako starší 911 Turbo

  • Porsche 911 GTS se také dočkalo přeplňování

  • Nechybí kupé, cabrio, Targa i verze s pohonem všech kol

  • Výkon 331 kW (450 koní) se vyrovnává předminulé generaci 911 Turbo

  • Podávat se nová GTS objeví v březnu asi za 3,4 milionu

Kdo potřebuje 911 Turbo, když může mít 911 turbo… Čert aby se v té řadě 911 nyní vyznal, když už máte přeplňování i v základním modelu Porsche 911. Takže když je 911 s turbem, neměla by se 911 Turbo jmenovat 911 Turbo2? No, to je asi jedno. Každopádně tu je teď modernizované Porsche 911 také ve verzi GTS. I ta má poprvé přeplňovaný motor.

911 Carrera GTS Cabriolet
Logo GTS nyní můžete mít na všech verzích 911, tedy na kupé, kabrioletu, Tarze a také na zadokolce nebo čtyřkolce
911 Carrera GTS
Porsche 911 GTS má přeplňovaný třílitr s výkonem 331 kW (450 k). Ve verzi s pohonem všech kol zvládne sprint na 100 km/h za 3,6 s.

Porsche sice tvrdilo, že v modelech s označením GT zůstanou atmosférické motory, ale to se týká verzí GT3 a R. 911 GTS byla vždycky vyšňořená a trochu výkonnější Carrera s lepší výbavou. (V ceně je například adaptivní podvozek). A ani teď tomu není jinak. Celá řada GTS se rozšiřuje na kupé, kabriolet, Targu a rovněž model s pohonem zadních nebo všech kol. Všechny modely GTS mají širší karoserii z modelů Carrera 4.

Vzadu trůní plochý šestiválec 3,0 l o výkonu 331 kW (450 k) a točivém momentu 550 Nm. Výkon se tak vyrovnává předminulé generaci modelu 911 Turbo 996, které mělo na konci výroby s příplatkovým paketem také 450 koní. Následné 911 Turbo generace 997 dosahovalo výkonu 470 koní, takže aktuální „základní“ řada 911 není zase tak daleko…

Doporučujeme: BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman — Juniorská extraliga

Nejrychlejším sprinterem nové modelové řady je verze Carrera 4 GTS Coupé. S paketem Sport Chrono zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy. Všechny verze GTS překonají hranici 300 km/h, Coupé s pohonem zadních kol a manuální převodovkou zvládne dokonce 312 km/h.

Porsche se také musí samozřejmě pochlubit spotřebou paliva 8,3 litru na 100 km, jako by na tom potenciálním klientům mělo záležet…

Nová řada GTS se začne prodávat v březnu. Ceny začínají v Německu na částce 124 451 eur (3 360 000 korun) za Coupé s manuálem a pohonem zadních kol. Nejdražší je Targa 4 GTS, která vyjde na 144 919 eur (3 913 000 korun).

PŘIDAT KOMENTÁŘ: